No Szymon, skoro już wszystko działa jak należy i wiesz jak to jest podłączone, to dawaj te długie...
Teraz znając połączenia to już chyba nic trudnego. Joseph wklepie i będzie extra.
No nie do końca... Ja nie potrafię tego w tym dekoderze. Ilość wyjść funkcyjnych i świateł podłączonych do tych wyjść mi nie pozwala na zrobienie świateł krótkie/długie.
Otóż: fabrycznie światła czerwone z obu stron są podłączone do wyjść "A" i "B" dekodera. Światła białe są zrobione w stosunku 2/1 na każdej ze stron. W tym dekoderze światło lewe i górne jest podłączone do wyjścia "E" z jednej strony i "F" z drugiej. Światło prawe do "D" i "C" Czyli do oświetlenia użyto sześciu wyjść. O ile pomieszanie cefałkami pozwala na zapalenie wszystkich świateł białych po jednej stronie, załączenie osobno świateł czerwonych czy załączenie jednego, prawego światła, to nie mam możliwości przy fabrycznym okablowaniu załączyć świateł krótkie/długie. W każdej instrukcji przeczytałem, że przyciemniać można wyjścia "A", "B", "C" i "D". W tym przypadku to są światła czerwone i prawe białe. Pewnie można by się pokusić o mechaniczną ingerencję w okablowanie - zamieniać przyłączenie "A" i "B" z "E" i "F". Ile to pracy? Nie wiem. Czy obciążalność wyjść to zniesie? Nie wiem. Po ewentualnej zmianie okablowania trzeba by postawić na głowie całą cefałkologię. Czy dla bajeru świateł krótkie/długie warto się szarpać? Nie wiem.
Chyba, że czegoś nie doczytałem lub nie zrozumiałem i da się to zrobić?
Na tę chwilę ustawienia świateł są następujące:
Wszystkie białe z jednej strony, załączane klawiszem F0, zmienne, zgodnie z kierunkiem jazdy:
CV33 wartość 24
CV34 wartość 36
Czerwone, zapalane klawiszem F1, zmienne, zgodne z kierunkiem jazdy:
CV35 wartość 1
CV47 wartość 2
Załączenie trybu jazdy manewrowej przyciskiem F4:
CV58 wartość 8
Światło do jazdy manewrowej jeszcze nie sprawdzone. Po przetestowaniu (jeśli zadziała
podam CV).