Cześć wszystkim
Ostatnio mało czasu na modelowanie ale udało mi się cos tam podłubać w 3D.
Pewnie za jakiś czas projekt pójdzie pod laser i stanie jako gotowy model kartonowy.
Padło na budynek dworca Kolei Warszawsko-Kaliskiej, (ros. Варшавско-Калишская железная дорога, Warszawsko-Kaliszskaja żelieznaja dаroga) – kolei łączącej Warszawę z Kaliszem, wybudowanej przez Towarzystwo Akcyjne Drogi Żelaznej Warszawsko-Wiedeńskiej w latach 1900–1902, uruchomiona 15 listopada 1902[1] jako szerokotorowa (1524 mm). Dworce budowano według dwóch projektów, z wyjątkiem Łodzi i stacji końcowych. Dworce tego typu można spotkać między innymi w Zgierzu, Pabianicach, Opatówku, Zduńskiej Woli, Strykowie, Głownię, Sieradzu, Sochaczewie z mniejszymi lub większymi zmianami jeśli chodzi o bryłę i dzisiejszy wygląd. Projekt wizualnie nawiązuje do początku lat XX wieku po oddaniu kolei do użytku.
Jeśli macie jakieś uwagi to piszcie śmiało zanim model pójdzie do druku warto by uwzględnić jakieś poprawki.
Ostatnio mało czasu na modelowanie ale udało mi się cos tam podłubać w 3D.
Pewnie za jakiś czas projekt pójdzie pod laser i stanie jako gotowy model kartonowy.
Padło na budynek dworca Kolei Warszawsko-Kaliskiej, (ros. Варшавско-Калишская железная дорога, Warszawsko-Kaliszskaja żelieznaja dаroga) – kolei łączącej Warszawę z Kaliszem, wybudowanej przez Towarzystwo Akcyjne Drogi Żelaznej Warszawsko-Wiedeńskiej w latach 1900–1902, uruchomiona 15 listopada 1902[1] jako szerokotorowa (1524 mm). Dworce budowano według dwóch projektów, z wyjątkiem Łodzi i stacji końcowych. Dworce tego typu można spotkać między innymi w Zgierzu, Pabianicach, Opatówku, Zduńskiej Woli, Strykowie, Głownię, Sieradzu, Sochaczewie z mniejszymi lub większymi zmianami jeśli chodzi o bryłę i dzisiejszy wygląd. Projekt wizualnie nawiązuje do początku lat XX wieku po oddaniu kolei do użytku.
Jeśli macie jakieś uwagi to piszcie śmiało zanim model pójdzie do druku warto by uwzględnić jakieś poprawki.













-
1
-
7
- Pokaż wszystkie