Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Piękny zestaw.
W firmie w której pracuję swego czasu dużo było pojazdów Iveco tej generacji. Do tej pory mamy jeszcze hakowca 8x4 i wywrotke 4x4 w takiej kabinie.
To jest miód na moje oczy . Wspaniale się prezentuje w tym kolorze . Co do modelu to pełne oryginał wydany w marcu 1995 roku w ilości 1200 sztuk . Numer ewidencyjny herpy to 177344 .
Edit: Dodam jeszcze że był model prawie taki sam , tylko bez napisów na naczepie . Ten wyszedł w nakładzie 400 sztuk .
To jest miód na moje oczy . Wspaniale się prezentuje w tym kolorze . Co do modelu to pełne oryginał wydany w marcu 1995 roku w ilości 1200 sztuk . Numer ewidencyjny herpy to 177344 .
Nie było mnie tu trochę, a tu same frykasy
Zatrzymałem się na chwilę przy tatrze schuco i przejrzałem na szybko kilka fotek z neta, co z tą kabiną jest nie tak
Grill niby duży, ale te oryginalne nie były wiele mniejsze, skos/przetłoczenie idące przez cały bok kabiny jest troszkę zbyt łagodny, zaś igra ma chyba zbyt ostro, wydaje mi się że jest więcej "mięsa" zanim błotnik zacznie się zaginać
Co do kierunkowskazów i filtrów powietrza na nadkolu, to albo były zabudowane w filtrze
albo nad reflektorem jak nie było filtra
Generalnie te filtry z modelu są bardziej charakterystyczne dla serii 148, ale najbardziej rzuca się w oczy chyba zbyt wysoka kabina od linii szyb,
tu igra jednak lepiej zachowała proporcje, no ale za te pieniądze nie ma co grymasić, i to jeszcze w wersji z dźwigiem