No to po kolei , wszystkie elementy to polistyren wycinam go ręcznie , ale przy użyciu metalowych maskownic , chodzi o powtarzalność elementów .
Co do skurczu żywicy ,to w tej materii odlewam dość duże elementy parę ładnych lat i skurczu nie występuje .
Leje z żywic firmy Axson w tej chwili z F38 Polyol .
Co do budowy samego modelu to mając na uwadze jego konwersje , wszystko co by wpływało na zmianę typu , w tym żaluzje jest zdejmowane i będzie odlewane jako oddzielny element , w tym żaluzje
Poręcze są metalowe , sprzęgi wyjmowane i zaopatrzone w amortyzatory obustronnego działania , mojego patentu .
Korbowody będą odlewane a środek wzmocniony metalowym płaskownikiem .
W tej chwili pracuje nad wnętrzem ,bo chciałbym aby był podświetlany pulpit .
Na razie chciałbym doprowadzić stan modelu tak aby był gotowy do formy , bo wszelkie trawionki , i unowocześnienia można robić już na odlewie i szykować go sobie wedle życzenia .
Kapitanie jak najbardziej będzie można nabyć model tym bardziej, że już paru chętnych jest.
Jak tylko będą wszystkie detale na pewno zamieszczę relacje , tym bardziej że już pracuje nad Lxd2.