• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

ASTRO models - moje dodatki do makiet

melonowy

Znany użytkownik
Reakcje
1.406 27 1
Te zardzewiałe śruby wymiatają.(y) ...właściwie nakrętki.:)
Choć nie wiem, czy te mocujące zderzaki, jak i one same nie powinny być też ciut przyrdzewiałe.
 
Ostatnio edytowane:

daromaro

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.566 120 86
@Astro co to za program 3D? Ma już 'tekstury' w bibliotece czy robisz sam w Pythonie?

P.S. hmmmm... pisze 'tekstury' w cudzysłowie bo to nazewnictwo z 2D ale widzę, że nazwa przyjeła się też w Świecie 3D ;)
 
OP
OP
Astro

Astro

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
10.168 301 15
Zawsze można "przyrdzewić" bardziej. I śruby, i bufory.
Darku, program to Lightwave 3d, używam jego kolejnych wersji jeszcze od czasów Amigi, więc robi się lat już ponad 20.
Faktury to nic wymyslnego. Są na to dwie metody - albo robisz ręcznie wzór drewna i go wytłaczasz, albo robisz model w wielu małych poligonach i uzywasz tzw. Displacement map. W przeciwieństwie do bumpmappingu, czy normalmappingu, który daje tylko wrażenie przestrzenności w renderingu displacement można zapisać jako bryłę i wydrukować.