• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Model fabryczny AM/PMR - wagony typu 408W

robertmuszka

Znany użytkownik
H0e
Reakcje
4.620 178 19
#22
Zbieranie modeli, to sztuka cierpliwości i atak w odpowiednim punkcie czasowym.
To też zbieranie informacji i analizowanie ich pod swoje potrzeby.
Myśli kolega @Piter75 , że Prezes ma jednego maila od Kolegi i czeka na możliwość odpisania?
Może trzeba było szybciej ruszyć do zamawiania. Może są inne sposoby na zdobycie danego modelu, nie ma co się smucić, trzeba kombinować.
 

matidj201

Aktywny użytkownik
Reakcje
456 9 0
#23
Zbieranie modeli, to sztuka cierpliwości i atak w odpowiednim punkcie czasowym.
To też zbieranie informacji i analizowanie ich pod swoje potrzeby.
Myśli kolega @Piter75 , że Prezes ma jednego maila od Kolegi i czeka na możliwość odpisania?
Może trzeba było szybciej ruszyć do zamawiania. Może są inne sposoby na zdobycie danego modelu, nie ma co się smucić, trzeba kombinować.
Dokładnie tak to sztuka cierpliwości.
Trzeba cierpliwie czekać na odpowiedź na maila.
Mi zależy na tych wagonach ale trochę spóźniłem się z zamówieniem w Sklepie w Rybniku.
A jeśli zestawów nie starczy to trudno włosów sobie z tego powodu nie będę wyrywał.
 

MarcinŁ

Aktywny użytkownik
Reakcje
268 14 2
#25
Ja też czekam na maila zwrotnego od poniedziałku (16.05.25), ale jestem cierpliwy. Pamiętajcie, że to raczej jednoosobowa działalność a nie wielki sklep, gdzie kontaktem z klientami zajmuje się kilka osób, płacimy BLIK'em a potwierdzenie dostajemy po kilku sekundach.
 

matidj201

Aktywny użytkownik
Reakcje
456 9 0
#26
Ja też czekam na maila zwrotnego od poniedziałku (16.05.25), ale jestem cierpliwy. Pamiętajcie, że to raczej jednoosobowa działalność a nie wielki sklep, gdzie kontaktem z klientami zajmuje się kilka osób, płacimy BLIK'em a potwierdzenie dostajemy po kilku sekundach.
Dokładnie to jest właśnie problem małych firm że niestety nie mają wystarczającej liczby osób które zajmowały by się obsługą klienta, Pakowaniem Paczek i wysyłką.
Na + jest to że robią ładne modele.
 
OP
OP
Młodzikowski

Młodzikowski

Znany użytkownik
H0e
Reakcje
4.991 34 0
#27
To znowu ja ... ;) Chciałbym uspokoić osoby które złożyły zamówienie na podany przez Krzyśka Koja adres a jeszcze nie otrzymały oficjalnego potwierdzenia - zestawy są i z pewnością zainteresowani je otrzymają. To info z przed chwili, bo rozmawiałem z "kierownikiem" ... ;)

Tak więc - cierpliwości !!!
 

ffox

Administrator
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
4.014 16 0
#29
Kilka zdjęć z zestawów Albert Modell 500024 (tlenkowe/brązowe) oraz 500025 (niebieskie).
Wagony wykonane bardzo poprawnie, właściwości jezdne bardzo dobre, montaż bez zastrzeżeń.
Cieszą różnice w detalach (w zależności od egzemplarza) takie jak tarcze zderzaków, koła hamulcowe, drzwi ładunkowe.

Eaos_01.jpg Eaos_02.jpg Eaos_03.jpg Eaos_04.jpg Eaos_05.jpg Eaos_06.jpg Eaos_07.jpg Eaos_08.jpg Eaos_09.jpg Eaos_10.jpg Eaos_11.jpg Eaos_12.jpg Eaos_13.jpg Eaos_14.jpg Eaos_15.jpg
 

ffox

Administrator
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
4.014 16 0
#31
Prośba do osób, które są już w posiadaniu powyższych modeli o sprawdzenie wózka, który jest bliżej kół hamulcowych.
W swoich egzemplarzach zauważyłem dziwne zjawisko. Mocowanie omawianego wózka, stawia lekki opór oraz lekkie przekrzywienie, co skutkuje na tym, że cały wagon jest lekko przechylony w jedną stronę. Wymiana wózków pozycjami nie zmienia sytuacji.
Na pierwszy rzut oka jest to zjawisko niewidoczne, ale przy dłuższych oględzinach jednak wyszło że coś jest nie tak.
Nie jest to jakiś wielki problem, ale może udałoby się temu jakoś zaradzić.
Dla zobrazowania sytuacji:
Eaos_01.jpg Eaos_02.jpg Eaos_03.jpg
Eaos_04.jpg Eaos_05.jpg Eaos_06.jpg
 

ffox

Administrator
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
4.014 16 0
#32
Ok, udało się namierzyć winowajcę.
Przepraszam za post pod postem, ale tak będzie wygodniej w odczytaniu rozwiązania problemu.
Gniazda po stronie wózków, w których występuje problem, mają delikatną fabryczną nadlewkę (wózek opiera się o nią).
Wystarczy delikatnie usunąć nadmiar plastiku nożem tapicerskim lub skalpelem i po problemie.
Po drugiej stronie nadlewki nie ma.

Eaos1_01.jpg Eaos1_02.jpg
 

Arekmiz

Znany użytkownik
Reakcje
1.984 189 0
#35
Dojechały moje 2 z ep.Vc. Nadmiar plastiku usunąłem i wagony stoją prosto. Jakość wykonania i właściwości jezdne na poziomie takim samym jak wypusty modeli 401W. Tylko muszę zamówić wkłady węgla. :)

Na zdjęciach 408W (bez węgla) w składzie z 401W (z węglem):

20250625_143513.jpg


20250625_143518.jpg


20250625_143534.jpg


20250625_143541.jpg


Jak dodam do tego zamówione 3 szt. 408W od SM i 4 szt. Eanos od Roco, to mogę uruchamiać węglówkę Śląsk-porty. Tylko ET40 by się przydało. :)
 
Ostatnio edytowane:

SP45-166

Aktywny użytkownik
Reakcje
955 41 3
#38
Na moich stacjach kolei podłogowej towarowe to max 16 wagonów. Jak SM i AM będą kontynuować wydawanie węglarek to się uzbiera. :)
Ja już mam w epoce IVc sztuk 14, a będzie 16.
6x 401Wb
2x R552W (gondola Rumuńska)
2x 408W
4x C462W

a jeszcze mam zamówione Roco zapowiadane na grudzień 2025 tego roku kolejne dwa wagony C462W. I zaczyna to wyglądać jak trzeba...
 

Arekmiz

Znany użytkownik
Reakcje
1.984 189 0
#39
Roco C462W - pozbywam się tych modeli, bo są to stare i niedokładne formy.
Gondole z Rumunii mi się nie podobają, więc ich nie mam.
Za to mam te dłuższe węglarki Eanos od Roco.
No i ja zbieram ep.V. :)
 

Podobne wątki