• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Makieta modułowa wg norm p.o Przymiarki

roman

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Witam Ponownie :)

Jako, że jestem początkujący, strasznie uparty i odłożyłem na bliżej nieokreślony czas projekt stacji w Bukownie, jednocześnie będąc miłośnikiem klimatów PRLu na makietach, postanowiłem rozpocząć budowę przystanku osobowego w skali h0, zlokalizowanego w km. 57, na linii 62 Tunel - Sosnowiec Gł.

Przystanek stylizowany na lata 1975-1980, pod zarządem Lubelskiej DOKP. Dwa perony jedno krawędziowe niskie, dojście do peronów w poziomie szyn, Torowisko Roco-Line,

Przystanek umieszczony na trzech segmentach modułowych, o wymiarach 900x546 mm, zakończone profilami przejściowymi FREMO 2E99.

Przymiarki.jpg

Zdjęcia z terenu:

800px-Stacja_Bukowno-Przymiarki.jpg 18845203.jpg 1148922100u2.jpg 1148922155u2.jpg Bukowno_Przymiarki_002.JPG Przymiarki - Budynek.jpg street View.jpg


(Ze względu, iż mamy porę zimową i bez sensu jest pokazywanie czegoś gdzie leży kupa śniegu i nie odda klimatu tego co będzie, a w moich zasobach niema zbyt dużo zdjęć z pory letniej, niektóre zdjęcia wyciągnięte z czeluści internetu.
Zródło:
http://mapio.net/list/183947/
http://photo.bikestats.eu/zdjecie/pelne/26075/bukowno-stacja-pkp-bukowno-przymiarki
http://wikizaglebie.pl/wiki/Przystanek_kolejowy_Bukowno_Przymiarki



Sklejka już pocięta na wymiar, oczekuje tylko na wywiercenie otworów i na profile przejściowe, które lada dzień mają przyjść pocztą :) Powiem szczerze, że ciąłem ręcznie piłą. tylko trzy cięcia były wykonane wyrzynarką. Strasznie szarpała sklejkę. Trochę to trwało, ale po wszystkim człowiek jakoś czuje się bardziej zadowolony z całej pracy :p