• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Nieprawidłowości ze strony producenta (Wydzielone z tematu - Nowości GPM)

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.956 386 20
#42
Nie wiem o co Ci chodzi ale czuję Twoja osobistą niechęć do mojej osoby, i to nie pierwszy raz .
Chodzi o te słowa:
Weź ty się jeb...ij w łeb !!! Troll który zabiera głos krytyczny
Pohamuj kolego swoje emocje. Rozumiem, że przerabiasz nie do końca dobre wydruki firmy GPM i udaje Ci się z nich zrobić bardzo fajne modele, ale to nie upoważnia Cię do obrażania innych użytkowników.
 

mafo

Moderator Forum Samochodowego
Zespół forum
Reakcje
23.956 386 20
#43

Astro

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
9.811 301 15
#44
No nie wiem, Maćku, nazywanie klientów jakiegoś twórcy modeli dupowłazami można zrozumieć dość negatywnie. O ile kolega @eugen74 zareagował chyba zbyt emocjonalnie, o tyle można przyjąć, że kolega @Kpt. Nemo w swojej wypowiedzi również przesadził. Nie osądzam, zwracam tylko uwagę.
Swoją drogą nie wiem skąd te emocje i po co złośliwości. Jak ktoś nie chce kupować w GPM to niech kupuje gdzie indziej. Po co robić gównoburzę. Piszemy o wadach produktów i obsługi właśnie po to, by każdy mógł sam podjąć decyzję, czy kupić zestaw-gniota i bujać się z reklamacją, czy pójść do oszusta i złodzieja manufakturzysty i nie otrzymać swojego modelu wcale .... Ale skoro tam się płaci a nie dostaje, to skąd te modele się biorą na rynku? Sam kupiłem z drugiej ręki kilkanaście modrli kolegi Seweryna, więc chyba jednak komuś zrobił...
 

Kpt. Nemo

Łowca cech
Donator forum
Ekspert
Reakcje
20.257 496 29
#46
Cóż nie zrozumieliście chyba do końca o co mi chodzi, ale niech tam, mam wrażenie po wpisach niektórych z Was że jesteście w jakiś sposób zależni od wspomnianej firmy, czy to przez zniżki czy też darmowe bonusy, wszak kulejąca dystrybucję już udowodnili Koledzy, plus jakość odbiegającą od ideału, to nie rozumiem skąd te rozpaczliwe lamenty i inwektywy pod moim adresem.
Nic mi do Waszego uwielbienia.
Kolego Ełgen ciekawe czy na żywo też byłbyś takim bohaterem.:niepewny:

Kolego Astro nie wszyscy klienci GPM-u są dupowłazami, ale są ja jednego znam, teraz ujawniłeś się Ty.
Możecie sobie dalej pluć na mnie, ale to nie zmieni wymienionych faktów, pamiętajcie dziś na mszy o sutym datku, aby mieć spokojne sumienie. I koniecznie kupcie kolejne "super" modele bo może rzeczywiście bez nich umrzecie.

Miłej niedzieli.:)
 

Astro

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
9.811 301 15
#48
@Kpt. Nemo No i na moim przykładzie widać, jak bardzo się mylisz w swoich osądach.Byc może nie tylko wobec mojej osoby.
W sumie to powinienem olać i się nie tlumaczyć, ale niech tam.
Przygodę z kartonówkami własnego "wypieku" zacząłem przez GPM, bo mi tamte nie pasowały, a u Stefana się nie doczekałem wypalenia...
Jeśli chodzi o wydruki 3d, to też wolę swoje robić. Trochę nakupiłem i leżą, bo na kilku się zraziłem.
Lubisz wydawać osądy, w zasadzie nie wiadomo na jakiej podstawie. Cała dyskusja dotyczy właśnie problemów z tą firmą, a to że jej broniłem na początku, to zrozumiałe, bo też mam firmę, pracowników i kontrolę jakości. I rozumiem wszystkie problemy, których nie zrozumie ktoś, kto całe życie przepracował na państwowym etacie. Tyle.
 
OP
OP
Arti2811
Reakcje
2.474 79 2
#49
W tej firmie leży całkowicie obsługa klienta pod względem kontaktu z nim jak i załatwiania wszelkich spraw. Ktoś pisze że jest szczęśliwy że się dodzwonił i ma sprawę załatwioną. Czy tak powinno to wyglądać? A to przerzuca się na pracowników że nie tacy a to że tysiące innych obowiązków związanych z prowadzeniem firmy są. Więc jak inni dają z tym radę? Przy sprzedaży i wysyłce jakoś problemów firma nie ma za to przy kontakcie i reklamacji mnożone są powody dlaczego jest tak a nie inaczej! Produkcja i sprzedaż to jedno ale kontakt to druga sprawa równie istotna. Kilka rzeczy od kilku z Was kupiłem i nie było problemów z kontaktem choć nie prowadzicie firmy zajmującej się sprzedażą modelarską. Tu firma nastawiona na sprzedaż artykułów modelarskich na zasadzie niech się dzieje co chce. To tyle ode mnie odnośnie tej firmy. Mam nadzieję że w końcu dojdzie do właściciela że nie tylko zyski się liczą bo tak to teraz wygląda. Pozdrawiam słonecznie
 

saaro

Aktywny użytkownik
Reakcje
387 5 0
#50
@Arti2811
Bardzo fajny Twój ostatni post, popieram go. Z wieloma firmami produkującymi artykuły modelarskie miałem już do czynienia i zawsze kontakt przez formularz kontaktowy lub maila był bardzo dobry w godzinach pracy. Nie pamiętam żeby kiedykolwiek musiałem coś telefonicznie załatwiać. Widocznie większość firm ma zatrudnioną osobę która jest odpowiedzialna za kontakt z klientem.
GPM niech lepiej przyłoży się do kontroli jakości swoich produktów przed pakowaniem. To i reklamacje spadną ;)
 

piotr66

Znany użytkownik
Producent
Reakcje
1.718 30 1
#51
Piotrze! @piotr66, kolega Paweł w swoich słowach napisanych w tym temacie nie obraził nikogo i nie użył słów obraźliwych, w przeciwieństwie do koegi @eugen74, który napisał między innymi...
i tak dalej...
Rozumiem Maćku. W takim razie: Przestań się mazać i być dupowłazem kolegi Kpt. Nemo!
Normalnie nigdy bym się do ciebie tak nie zwrócił, ale uznałem że używanie takich fraz jest tutaj jaknajbardziej na miejscu i z pewnością się na mnie nie obrazisz.
A tak poważnie, czy nie jesteś aby odrobinkę stronniczy w ocenach niektórych kolegów?
 

Uriel

Znany użytkownik
Reakcje
17 0 0
#54
Wiem, że trochę odgrzewam kotleta ale: Czy nadal borykacie się z problemem reklamacji w firmie GPM?
Po jakim czasie otrzymaliście zwrot lub wymianę modelu na wolny od wad?
Zrobiłem zamówienie na ładnych kilka stówek i dwa modele okazały się uszkodzone.
Wysłałem zdjęcia, po drugim moim mailu z pytaniem co z tym fantem zrobimy dostałem informację, że na drugi dzień zostaną mi wysłane wolne od wad takie same dwa modele.
Mijają dwa tygodnie i cisza, nawet po kolejnym mailu z pytaniem o wysyłkę.
Zapomniałem zapytać o "pojutrze" którego miesiąca chodzi i którego roku...

Próby dodzwonienia się spełzły na niczym - od razu przełącza na fax...
 

Paweł.W-wa

Znany użytkownik
Donator forum
Reakcje
1.486 17 0
#57
Raz składałem reklamację w GPM. W wydruku podwozia Stara 660 brakowało elementów. Bez problemów się dodzwoniłem (teraz wychodzi, że chyba miałem szczęście), zrobiłem fotki i wysłałem je i w ciągu kilku dni dostałem towar bez wad. Ale wczoraj.... Kupiłem to i owo. Informacja na głównej stronie jest taka, że "zakupy powyżej 150 zł - wysyłka gratis (PP i inPost). Zakupy za 166 zł i .... doliczone 15 zł wysyłka (razem 181). Oczywiście napisałem, że "coś jest nie teges". Zobaczymy, co z tego wyjdzie:niepewny:. Jeśli się poprawią, to oczywiście "sprostuję".
 

marbes

Aktywny użytkownik
Reakcje
377 1 0
#58
Raz składałem reklamację w GPM. W wydruku podwozia Stara 660 brakowało elementów. Bez problemów się dodzwoniłem (teraz wychodzi, że chyba miałem szczęście), zrobiłem fotki i wysłałem je i w ciągu kilku dni dostałem towar bez wad. Ale wczoraj.... Kupiłem to i owo. Informacja na głównej stronie jest taka, że "zakupy powyżej 150 zł - wysyłka gratis (PP i inPost). Zakupy za 166 zł i .... doliczone 15 zł wysyłka (razem 181). Oczywiście napisałem, że "coś jest nie teges". Zobaczymy, co z tego wyjdzie:niepewny:. Jeśli się poprawią, to oczywiście "sprostuję".
Patrze teraz na stronę GPM-u i widzę że kwota darmowej wysyłki została podniesiona na 200zł