• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

EU06

KAROLeski2

Aktywny użytkownik
Reakcje
274 3 1
#61
Panowie... pomóżcie!:(

Szukam jakiś czytelnych zdjęć wnętrza kabin EU06 i mam z tym bardzo duży problem.
Potrzebuję obejrzeć jak wyglądają ściany oddzielające kabinę maszynisty od przedziału maszynowego.
Głównie zależy mi na ustaleniu rozmieszczenia aparatury, drzwiach do przedziału maszynowego, szaf oraz jakie są różnice pomiędzy kabinami A i B. W sieci jest sporo zdjęć kabin ale każdy jakoś się skupia na pulpicie syerowniczym a zdjęć ścian jak na lekarstwo :(

Pomożecie?:)
 

dominik07317

Nowy użytkownik
Reakcje
21 0 0
#62
Listopad 2009. Lokomotywy EU06-18 i 20 odstawione do zapasu długotrwałego na terenie lokomotywowni Kraków Prokocim.
eu06-18.jpg


Grudzień 2009 EU06-02 wraz z innymi "szóstkami" oczekująca na skreślenie ze stanu PKP Cargo.
EU06-02_1.jpg

Grudzień 2010 EU06-02, 04 i 05 kilka dni przed fizyczną likwidacją
EU06-02_2.jpg


EU06-04.jpg
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.314 111 10
#66
Listopad 2009. Lokomotywy EU06-18 i 20 odstawione do zapasu długotrwałego na terenie lokomotywowni Kraków
Grudzień 2009 EU06-02 wraz z innymi "szóstkami" oczekująca na skreślenie ze stanu PKP Cargo.
Grudzień 2010 EU06-02, 04 i 05 kilka dni przed fizyczną likwidacją
Co ciekawe 05 miała jeszcze oryginalne mniejsze obudowy swiateł, z ktorymi została dostarczona z Wielkiej Brytanii. Łazilem tam z kolega w 2009 i żałuje ze nie wzialem wtedy aparatu. 16-stka chyba tez posiadała oryginalne obudowy, ale nie jestem na 100% pewien.
 

radek_m

Aktywny użytkownik
Reakcje
146 3 0
#72
bardziej chodziło mi o to że odremontowaną, czyną i bez modernizowania - czyli mającą wartość muzealną. Więc pewnie jakieś będą złomować.
 

kilanziom

Znany użytkownik
Reakcje
859 9 0
#73
W związku z generalnym remontem linii kolejowej nr 9 (Warszawa-Gdańsk), w czerwcu 2008 r. można było uświadczyć ciekawe zjawisko prowadzenia części wieczornych pociągów pospiesznych na odc. Warszawa-Nasielsk lokomotywami serii ST44. Wiązało się to z łączeniem kilku składów w jeden, a co za tym idzie znaczną ich długością i masą. Pewnego wieczora wybrałem się po tytułową ST44-1106 odstawioną na żeberku stacji Warszawa-Wschodnia i wówczas niejako zaskoczyła mnie krakowska EU06-18, która prowadziła tego dnia jakiś IC z Małopolski. Oczywiście warunki oświetleniowe żałosne, ale sytuacja dziś w zasadzie nie do powtórzenia,

DSC03047.jpg

EU06-18 i ST44-1106 / Warszawa Wschodnia / 6.06.2008 r.

Wkrótce potem lokomotywy serii EU07 pojawiać się zaczęły w obsłudze pociągów KM złożonych z nowo-dostarczonych wagonów piętrowych budowy Bombardiera. Zdarzało się jednak, iż któraś z wytypowanych maszyn ulegała awarii i na jej miejsce delegowano inną tej samej serii. Mniej typową sytuacją było spotkanie w takim zastępstwie maszyny serii EU06, co zdarzyło mi się we wrześniu 2010 r.,

DSC03593.jpg DSC03596.jpg DSC03599.jpg
EU06-12 / Warszawa Grochów / 19.09.2010 r.
 

Generał

Znany użytkownik
Reakcje
803 5 0
#76
Nie do końca takie piękne, bo robione zza żywopłotu i słup prawie na środku psuje pierwszy plan, ale SOKiści mnie nie zauważyli i spokojnie mogłem iść na narty.
Nie wiem czy osłony reflektorów były dłuższe .
 
Reakcje
3.568 30 0
#78
Minęły ponad 2 lata i 2 miesiące od ostatniego wpisu w temacie, pora więc nieco odświeżyć temat, ponieważ w sieci, przez ten czas pojawiło się takie oto zdjęcie, wystawione na włoskim eBay-u, chyba jeszcze pod koniec 2018 r. Zdjęcie przedstawia EU06-10 w fabrycznym wykonaniu, na bliżej niezidentyfikowanej stacji, co ciekawe z pociągiem towarowym. Datowane było na początek lat 70-tych, skłaniał bym się jednak do tego, że zostało zrobione jeszcze w latach 60-tych...

EU06-10.jpg


Ponad to, dostępny jest też zdigitalizowany Vol. 5 No. 10 "Vulcan Magazine" - Magazine of the Vulcan Foundry Limited, wydany latem 1962 r., na okładce którego jest zdjęcie EU06-02 (znane już z tematu, tym razem cz.-b podkolorowane), ale we wnętrzu magazynu można znaleźć kolejne zdjęcie, interesujące, bo wykonane w hali producenta. Zdjęcie przedstawia EU06-06 (jak mnie wzrok nie myli), oraz stojący na pierwszym planie wózek lokomotywy EU06.

Vulcan Magazine. Vol. 5 No. 10 Summer 1962 - EU06-02.jpg


Vulcan Magazine. Vol. 5 No. 10, page 7 - EU06-06.jpg
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Koleje w Polsce 32
Koleje w Polsce 0
Koleje w Polsce 10

Podobne wątki