Jako że projekt TEM2/SM48 w kanciastej wersji jest jednym z projektów Rybnickiego ZNTK postanowiłem założyć osobny wątek dotyczący modelu tej lokomotywy.
Model widoczny na zdjęciach to jeszcze prototyp, generalnie składa się ok więc można ruszać z montażem seryjnym. Model wymaga jeszcze trochę pracy i brakuje mu jeszcze sporo detali (uchwytów i poręczy, okapników, detali żywicznych czyli cylindrów, zbiorników powietrza, korków wlewu paliwa itp które będą niebawem zainstalowane). Model posiada dźwięk typowego silnika TEM2 na dekoderze ZIMO MX644D, brakuje mu jeszcze oświetlenia wg. E1 które również będzie instalowane niebawem. Poza tym niektóre egzemplarze będą wyposażane w obracający się wentylator i oczywiście żaluzje górne w wersji otwartej. Żaluzje boczne można wykonać w różnych wariantach czyli np. połowa otwartych, lub wszystkie otwarte bądź zamknięte. W wariancie otwartym widoczne sekcje chłodzące. Pierwsze seryjne sztuki będą wyjeżdżały z hal ZNTK w Rybniku niebawem, wytrawię tylko finalne blachy. W pierwszej kolejności ukaże się malowanie Orlen Koltrans, maszyna TEM2-228. Myślę też nad zrobieniem tej lokomotywy w innych skalach, N TT i 0. Poniżej przedstawiam kilka zdjęć Tamary wygrzewającej się w sierpniowych promieniach słońca Zdjęcia pierwszego gotowego modelu ukażą się niebawem. Po więcej informacji zapraszam na maila zntkrybnik(małpa)gmail.com lub na pw.
Pozdrawiam
Kamil/ZNTK Rybnik
Model widoczny na zdjęciach to jeszcze prototyp, generalnie składa się ok więc można ruszać z montażem seryjnym. Model wymaga jeszcze trochę pracy i brakuje mu jeszcze sporo detali (uchwytów i poręczy, okapników, detali żywicznych czyli cylindrów, zbiorników powietrza, korków wlewu paliwa itp które będą niebawem zainstalowane). Model posiada dźwięk typowego silnika TEM2 na dekoderze ZIMO MX644D, brakuje mu jeszcze oświetlenia wg. E1 które również będzie instalowane niebawem. Poza tym niektóre egzemplarze będą wyposażane w obracający się wentylator i oczywiście żaluzje górne w wersji otwartej. Żaluzje boczne można wykonać w różnych wariantach czyli np. połowa otwartych, lub wszystkie otwarte bądź zamknięte. W wariancie otwartym widoczne sekcje chłodzące. Pierwsze seryjne sztuki będą wyjeżdżały z hal ZNTK w Rybniku niebawem, wytrawię tylko finalne blachy. W pierwszej kolejności ukaże się malowanie Orlen Koltrans, maszyna TEM2-228. Myślę też nad zrobieniem tej lokomotywy w innych skalach, N TT i 0. Poniżej przedstawiam kilka zdjęć Tamary wygrzewającej się w sierpniowych promieniach słońca Zdjęcia pierwszego gotowego modelu ukażą się niebawem. Po więcej informacji zapraszam na maila zntkrybnik(małpa)gmail.com lub na pw.
Pozdrawiam
Kamil/ZNTK Rybnik