Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Ogolnie z żaluzja na tyle nikt nie robi a przynajmniej nie spotkałem.Może firma Merlau robi konwersję na cos takiego, nie wiem.Jesli chodzi o Sprintera z niskim dachem i wersje długą to tak jak pisałem Herpa bądz Wiking, tylko w obu przypadkach trzeba przerobic tylne zawieszenie i dostosować je do bliźniaków.
Ogólne z takim "gotowcem" się nie spotkałem.
Najlepiej będzie tak jak pisze Irkoez czyli Sprinter z Herpy lub Wiking.
Co do samego modelu Ludlego to czeka Cię sporo pracy.M.in usunięcie tylnych dziwi i wstawienie żaluzji, przystosowanie podwozia do bliźniaków. A reszta to już kalki i oświetlenie.
Tu masz zdjęcie mojego modelu Sprintera z Herpy i 2 żaluzje(z pewnego wozu strażackiego):
Przy okazji dzisiejszego szkolenia w Lotniskowej Straży Pożarnej portu lotniczego Warszawa-Okęcie miałem okazję zobaczyć jeden z najnowszych nabytków LSP - pojazd ARFF-Panther (Rosenbauer). Maszyna imponujących rozmiarów - 12 metrów długości i 52 (!) tony wagi (przy pełnym załadunku). Do tego moc prawie 1300KM. Robi wrażenie!