Poszukuję zdjęć, ewentualnie rysunków czy schematów, wnętrza kabiny maszynisty, a w szczególności pulpitu, lokomotyw spalinowych serii SM25.
Interesuje mnie też, czy również i w tej lokomotywie były na pulpicie przełączniki umożliwiające załączanie poszczególnych reflektorów białych, oraz świateł czerwonych, i czy istniała możliwość ich przygaszania jednym przełącznikiem. Zapewne były takie przełączniki, gdyż jak myślę, przepisy o oznakowaniu pojazdu trakcyjnego mogły to wymuszać, ale pewności nie mam.
Zaznaczam także, że posiadam numer "Świata Kolei" w którym się znalazł portret tej lokomotywy, więc i znam dwa zdjęcia kabin tam zamieszczone.
Interesuje mnie też, czy również i w tej lokomotywie były na pulpicie przełączniki umożliwiające załączanie poszczególnych reflektorów białych, oraz świateł czerwonych, i czy istniała możliwość ich przygaszania jednym przełącznikiem. Zapewne były takie przełączniki, gdyż jak myślę, przepisy o oznakowaniu pojazdu trakcyjnego mogły to wymuszać, ale pewności nie mam.
Zaznaczam także, że posiadam numer "Świata Kolei" w którym się znalazł portret tej lokomotywy, więc i znam dwa zdjęcia kabin tam zamieszczone.