Jednak mam te zdjęcia !.Znalazły się spośród wielu CD.
Belka główna to nic innego jak dwa ceowniki z wstawkami między nimi.Są to wspawane między ceowniki blachy poprzeczne na nie całej długości belki.Blachy te sięgają kawałek za belki skrętne-widać to na rysunku technicznym.
Otwory okrągłe przed i za belkami skrętnymi są tylko w miejscach widocznych na rysunku.
W modelu kartonowym tych blach nie uwzględniono ponieważ albo wtedy miałem ten sam problem co ty teraz,albo nie miałem kompletu dokumentacji-ale już latka minęły i nie pamiętam

Zdjęcia -Adam Wieczorek
Swoją drogą oryginalne palny techniczne to nie taka prosta sprawa jak może się wydawać.Bardzo często stosowane są uproszczenia na rysunkach albo coś co widać na jednym rysunku,na drugim już nie.
Inną ważną sprawą jest,że podczas produkcji lub eksploatacji taboru często wprowadzano zmiany czy poprawki i nie koniecznie zaznaczano w planach-najwyżej dodawano do teczek osobny arkusz z detalem.