Czołem wszystkim!
Chciałbym dowiedzieć się nieco więcej na temat tych pojazdów. Wiem, że jest to dość zaawansowana przeróbka węglarki, treści zawarte w "Atlasie wagonów towarowych" Pana Terczyńskiego oraz "Normalnotorowych wagonach PKP" Panów Janiaka i Kalinkowskiego znam.
W internetach bardziej niż skromnie na ten temat.
W "Atlasie wagonów towarowych" mamy zdjęcie z boku, u dołu po prawej jest zamontowana tablica z informacją, zapewne odnośnie prawidłowego montażu/transportu kontenerów. Czy zachowały się jakieś informacje, jak konkretnie ten tekst był zapisany? Na ostoi zaś, nad dźwignią przestawczą hamulca umieszczono - o ile mam wystarczająco mocne okulary - napis informujący o przydziale. Tu kolejne pytanie: jakie stacje miały na stanie te wagony?
Jakieś bardziej szczegółowe plany, rysunki, zdjęcia? Ktoś coś?
Pytam w związku z możliwością przebudowy modelu węglarki 3W wydanej niegdyś przez Angraf.
Bardzo dziękuję za wszelkie info
Chciałbym dowiedzieć się nieco więcej na temat tych pojazdów. Wiem, że jest to dość zaawansowana przeróbka węglarki, treści zawarte w "Atlasie wagonów towarowych" Pana Terczyńskiego oraz "Normalnotorowych wagonach PKP" Panów Janiaka i Kalinkowskiego znam.
W internetach bardziej niż skromnie na ten temat.
W "Atlasie wagonów towarowych" mamy zdjęcie z boku, u dołu po prawej jest zamontowana tablica z informacją, zapewne odnośnie prawidłowego montażu/transportu kontenerów. Czy zachowały się jakieś informacje, jak konkretnie ten tekst był zapisany? Na ostoi zaś, nad dźwignią przestawczą hamulca umieszczono - o ile mam wystarczająco mocne okulary - napis informujący o przydziale. Tu kolejne pytanie: jakie stacje miały na stanie te wagony?
Jakieś bardziej szczegółowe plany, rysunki, zdjęcia? Ktoś coś?
Pytam w związku z możliwością przebudowy modelu węglarki 3W wydanej niegdyś przez Angraf.
Bardzo dziękuję za wszelkie info