• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

[Trix 22503] S10 KPEV

Beobachter

Znany użytkownik
Reakcje
4.937 10 2
#1
Producent: Trix
Nr. katalogowy: 22503
Nr. inwentarzowy: 1008
Zakład/stacja macierzysta: Brak informacji
Naprawa rewizyjna: 18.04.1913
Ilość osi: 2-C-0 + tender 2’2’
Waga (w nawiasie wyliczona z oryginału): 538 g (193)
Długość (w nawiasie wyliczona z oryginału): 244 mm (239)

Pudełko: duże pudełko kartonowe z plastikowym wytłoczeniem na lokomotywę oraz obwolutę na książeczki informacyjne i instrukcje. Wytłoczenie dość słabej jakości, podlega starzeniu i pęka. Ma wytłoczeniu dobrze spasowana pokrywa z przezroczystego tworzywa.
Osadzenie modelu: wytłoczenie z szarego plastiku.
Łatwość wyjmowania/wkładania modelu: duża
Zabezpieczenie modelu przed uszkodzeniem przy wyjmowaniu/wkładaniu : dobre
Zabezpieczenie modelu przy transporcie: dobre
Instrukcja serwisowania: tak, dość przyzwoita
Instrukcja demontażu modelu: tak, graficzna
Dodatkowa zawartość pudełka: sprzęgi


W opakowaniu zawarte małe książeczki opisujące w kolejnych tomikach pociąg cesarza, tło historyczne oraz schematy poszczególnych wagonów i lokomotywy.


Informacje o oryginalnej lokomotywie, opis modelu, zdjęcia: http://forum.modelarstwo.info/threads/kolekcja-taka-sobie-czyli-na-3.50167/post-979343

Orientacyjna wartość modelu (dla zainteresowanych ew.zakupem): https://www.moba-preise.com/trix/22503.html

A7AF0D68-732C-4FA8-A640-7AB33168C2D7.jpeg


284771D7-5E32-4189-86A9-DB6DB64D15EC.jpeg


B32C1E60-4B8C-4939-8EBE-0A2CDFDC1674.jpeg


3B9FE0C6-97C3-4B15-960C-760C3B37E345.jpeg


B4304553-AD51-4DEF-9C43-80247E89A744.jpeg


C29FB136-9723-4227-A098-FC100B3F80A8.jpeg


7C688009-203B-4E13-8A0F-816D21FD92FD.jpeg


E022ABAF-6080-413A-8E70-6DA8CE09500F.jpeg


BEEDE3AA-685C-4B7E-8306-F3EA478A62CE.jpeg
5B4AB687-37E5-47DB-93AF-A333E6813C5D.jpeg


7293EDAF-6BA0-42B5-9904-0336113AA1F6.jpeg


A8C3E8D3-AC6A-462C-9B5D-DC06A33A3F5E.jpeg


2ABCCB9E-0AC6-4A60-9921-3AB09197B495.jpeg


83D7FCD8-3FD8-4463-9121-97CE899E5058.jpeg


0D6BCF4D-9BD3-4567-B3A7-7AED2B29517E.jpeg
 
OP
OP
Beobachter

Beobachter

Znany użytkownik
Reakcje
4.937 10 2
#3
Wedug tabliczki należał do KED Breslau, jako parowóz pośpieszny podejrzewam że mógł stacjonować jedynie w tym mieście (czyli obecnym Wrocławiu):
Bardzo możliwe, że tak właśnie było. Jednak w dyrekcji znajdowały się m.in. takie zakłady (stacje macierzyste) jak Wałbrzych, Świdnica, Legnica, Jelenia Góra czy Zgorzelec. Pociągi pospieszne kursowały naturalnie pomiędzy Wrocławiem a Berlinem (Legnica ?) , ale także z Wrocławia do Jeleniej Góry (przez Świdnicę, Wałbrzych ), czy też z Berlina do Jeleniej Góry (przez Zgorzelec).
Dlatego nie zdecydowałem się na zdefiniowanie stacji macierzystej bazując tylko na prawdopodobieństwie ;)

W epoce II zdefiniowanie stało się znacznie łatwiejsze, gdyż na lokomotywie znajdziemy zarówno dyrekcję, jak i stacje macierzystą (Na przykładzie poniżej Mainz / Darmstadt).

http://forum.modelarstwo.info/attachments/8bb2b1ae-9162-40ec-8b99-4d54e1e24215-jpeg.786348/
 
Ostatnio edytowane:
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Opisy taboru 3

Podobne wątki