Koledzy czy takie umiejscowienie tarcz zaporowych kształtowych jest prawidłowe.
Stacja z dwoma torami i bocznica do fabryki. Przy każdym końcu torów jest tarcza, a semafor wyjazdowy grupowy połączony z tarczą ostrzegawcza dotyczy obu torów odsłanianych tymi tarczami.
Oba tory stacyjne umożliwiają wyjazd / przejazd z pełna prędkością bo rozjazdy są łukowe, a manewry polegają na podstawieniu wagonów do fabryki, albo odstawianie na tor odstawczy, rozjazdy do bocznicy są w środku stacji.
Podpatrzyłem takie umiejscowienie np na stacji Płoty przed modernizacją.
Wpadły mi w ręce owe tarcze i w sumie spodobały mi się tak jak na fotkach.
Z góry przepraszam, że może używam języka średnio fachowego. Makietka jest w skali tt, a chodzi mi o umiejscowienie tych tarcz.
Stacja z dwoma torami i bocznica do fabryki. Przy każdym końcu torów jest tarcza, a semafor wyjazdowy grupowy połączony z tarczą ostrzegawcza dotyczy obu torów odsłanianych tymi tarczami.
Oba tory stacyjne umożliwiają wyjazd / przejazd z pełna prędkością bo rozjazdy są łukowe, a manewry polegają na podstawieniu wagonów do fabryki, albo odstawianie na tor odstawczy, rozjazdy do bocznicy są w środku stacji.
Podpatrzyłem takie umiejscowienie np na stacji Płoty przed modernizacją.
Wpadły mi w ręce owe tarcze i w sumie spodobały mi się tak jak na fotkach.
Z góry przepraszam, że może używam języka średnio fachowego. Makietka jest w skali tt, a chodzi mi o umiejscowienie tych tarcz.
