• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Sterowanie semaforem świetlnym

cezarybed

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Posiadam centralke Roco Multimaus chciałbym sterować za jej pomocą semaforami świetlnymi np.Kluba ( 4 komorowymi) na makiecie .Zwrotnice chce zrobic w analogu wg. projektu kolegi KKL.
Czy mogę użyć dekodea PIKO 55031 i jak mogę go podlaczyc.Lub ew innego.
Jeśli koledzy mogą służyć pomocą .
Zaznaczam ze jestem początkujący i potrzebuje precyzyjnego opisu.
Wzorcem "metra " jest w tym sposobie opis kolegi KKL na temat "
"Sterowanie napędu zwrotnicy z sygnalizacją położenia"
Dyskusja w 'Elektryka' rozpoczęta przez użytkownika KKL, 1 Lipiec 2010.

Dzięki za odpowiedzi

bstok70

Znany użytkownik
MSMK
PGMK
Reakcje
1.630 36 1
Przepraszam za wpis nie na temat, ale bardzo mi wesoło po przeczytaniu tytułu :). Może chodzi o "senatora świetnego" ;).
Poprawione
Natomiast w temacie nie mogę pomóc, bo moja sygnalizacja jest analogowa. Jeszcze raz przepraszam. :cenzura:

Dominik

Znany użytkownik
FREMO Polska
NAMR
Reakcje
372 17 0
Po prostu mało kto obsługuje semafory multimousem. Łatwiej, taniej i zdecydowanie bardziej funkcjonalnie jest to zrobić analogowo albo na elektronice Whosho

paziu1000000

Znany użytkownik
MSMK
Producent
Reakcje
132 3 0
Używając jednego zestawu MM do sterowania całą makietą w DCC można się pogubić. Ja mam dwie myszy i wtedy idzie to ogarnąć. Trzeba jednak nadmienić, że akcesoriów mam niewiele: 3 napędy i 4 sygnalizatory.

Do sterownia sygnalizatorami Kluby zastosowałem przeznaczone do tego dekodery funkcyjne z AVT; jakoś tam sobie radzą...

Jarek

Znany użytkownik
Reakcje
0 0 0