Witam
Postanowiłem założyć ten wątek ,może któremuś z użytkowników przydadzą się te informację od kilku dni pisaliśmy na priv, ale myślę że dobrze będzie żeby dotarło to do szerszego grona.
Od siebie mogę zadeklarować pomoc w miarę tego co wiem na temat tego programu i dodam też że uczę się go cały czas i na wszystko nie znam jeszce odpowiedzi.
Tutaj wkleję jeden z tematów ,który omawialiśmy na priv.
Bardzo Wam dziękuję za wyjaśnienia. Mysle nad tymi punktami informacji zwrotnej i mam glupie pytanie. Nie używam kontaktronów więc czy poprawnie myślę, że punktem informacji zwrotnej jest punkt przylutowania przewodu do szyny i podłączony do wyjścia detektora? Niby oczywiste ale wole sie upewnic.
I czy jeśli do izolowanego odcinka podłącze jeszcze jeden przewód (bo z definicji podłączam dwa do każdego fleksa) to czy odczyt wciaz bedzie poprawny? Ten dodatkowy przewód jest zaznaczony na czerwono i pytajnikiem na obrazku poniżej:
Mario napisał(a):
że punktem informacji zwrotnej jest punkt przylutowania przewodu do szyny i podłączony do wyjścia detektora?
Punktem informacji zwrotnej jest to ten odcinek który odizolowałeś stąd program zna jego długość uprzednio wprowadzaną przez ciebie i wie dzięki temu na którym cm tego odcinka może np. zatrzymać pociąg.
Mario napisał(a):
I czy jeśli do izolowanego odcinka podłącze jeszcze jeden przewód (bo z definicji podłączam dwa do każdego fleksa) to czy odczyt wciaz bedzie poprawny? Ten dodatkowy przewód jest zaznaczony na czerwono i pytajnikiem na obrazku poniżej:
Nie to będzie błędne .
Zasilanie już jest podane z detektora informacji zwrotnej na tym odizolowanym odcinku kablem koloru fioletowego
Postanowiłem założyć ten wątek ,może któremuś z użytkowników przydadzą się te informację od kilku dni pisaliśmy na priv, ale myślę że dobrze będzie żeby dotarło to do szerszego grona.
Od siebie mogę zadeklarować pomoc w miarę tego co wiem na temat tego programu i dodam też że uczę się go cały czas i na wszystko nie znam jeszce odpowiedzi.
Tutaj wkleję jeden z tematów ,który omawialiśmy na priv.
Bardzo Wam dziękuję za wyjaśnienia. Mysle nad tymi punktami informacji zwrotnej i mam glupie pytanie. Nie używam kontaktronów więc czy poprawnie myślę, że punktem informacji zwrotnej jest punkt przylutowania przewodu do szyny i podłączony do wyjścia detektora? Niby oczywiste ale wole sie upewnic.
I czy jeśli do izolowanego odcinka podłącze jeszcze jeden przewód (bo z definicji podłączam dwa do każdego fleksa) to czy odczyt wciaz bedzie poprawny? Ten dodatkowy przewód jest zaznaczony na czerwono i pytajnikiem na obrazku poniżej:
Mario napisał(a):
że punktem informacji zwrotnej jest punkt przylutowania przewodu do szyny i podłączony do wyjścia detektora?
Punktem informacji zwrotnej jest to ten odcinek który odizolowałeś stąd program zna jego długość uprzednio wprowadzaną przez ciebie i wie dzięki temu na którym cm tego odcinka może np. zatrzymać pociąg.
Mario napisał(a):
I czy jeśli do izolowanego odcinka podłącze jeszcze jeden przewód (bo z definicji podłączam dwa do każdego fleksa) to czy odczyt wciaz bedzie poprawny? Ten dodatkowy przewód jest zaznaczony na czerwono i pytajnikiem na obrazku poniżej:
Nie to będzie błędne .
Zasilanie już jest podane z detektora informacji zwrotnej na tym odizolowanym odcinku kablem koloru fioletowego