Kolega SINYOU ma rację, jest o tym informacja m.in. w artykule Bogdana Pokropińsiego "Tabor elektryczny WWK w latach 1936-1946", zamieszczonego w dwóch odcinkach w numerze 1/2008 (26) i 2-3/2008 (27). Są tam też rysunki obu wersji. Z artykułu wynika, że do połowy 1937 roku zbudowano 45 zespołów pierwszej serii, a następne 31 (łącznie było ich 76) wykonano w wersji zmodernizowanej, mającej m.in. szersze okna w przedziałach pasażerskich. Nieścisła jest jednak chyba informacja o producentach pierwszej i drugiej serii, podana przez kolegę SINYOU. Z tego, co wiem, wagony silnikowe były budowane przez fabrykę Lilpop, Rau i Loewenstein, natomiast dwuwagonowe zespoły doczepne były budowane równolegle przez zakłady H. Cegielski i L. Zieleniewski Fitzner-Gamper w Sanoku.