Projekt stacji wąskotorowej powstał z myślą o scaleniu "wszelkiego" ruchu kolejowego (normalno- i wąskotorowego) na stacji węzłowej Ringu. Od początku założeniem także było, aby stacja wąskotorowa była samodzielnym modułem przygotowanym także do podłączenia tylko modułów FremOe (bez modułów normalnotorowych) i aby stanowiła odrębny moduł, dający podzielić się przynajmniej na dwa segmnenty : dworzec osobowy i część towarową.
Stacja będzie stacją końcową z placem rozładunkowym, rampą czołową, z magazynem, z rampą przeładunkową na wagony normalnotorowe, z rampą czołową do załadunku wagonów normalnotorowych na transportery wąskotorowe.
Rozjazdy i tory Peco, budynek dworca Weingarten, stanowisko nawęglania, żuraw wodny, peron jednostronny i murek oddzielający oraz magazyn i rampa czołowo-boczna już są. Skrzynki będą niebawem gotowe... Semafory 8 m będą jesienią.
I w ten sposób dworzec osobowy o długości 3 lub 4 x 120 cm i szerokości 50 cm będzie stanowił odrębną dioramę w pokoju. Do tego mała lokomotywownia z kanałem rewizyjnym, stanowiskiem do nawęglania i żurawiem wodnym.Do tego mała lokomotywownia z kanałem rewizyjnym, stanowiskiem do nawęglania i żurawiem wodnym.
Stacja będzie stacją końcową z placem rozładunkowym, rampą czołową, z magazynem, z rampą przeładunkową na wagony normalnotorowe, z rampą czołową do załadunku wagonów normalnotorowych na transportery wąskotorowe.
Rozjazdy i tory Peco, budynek dworca Weingarten, stanowisko nawęglania, żuraw wodny, peron jednostronny i murek oddzielający oraz magazyn i rampa czołowo-boczna już są. Skrzynki będą niebawem gotowe... Semafory 8 m będą jesienią.
I w ten sposób dworzec osobowy o długości 3 lub 4 x 120 cm i szerokości 50 cm będzie stanowił odrębną dioramę w pokoju. Do tego mała lokomotywownia z kanałem rewizyjnym, stanowiskiem do nawęglania i żurawiem wodnym.Do tego mała lokomotywownia z kanałem rewizyjnym, stanowiskiem do nawęglania i żurawiem wodnym.
Ostatnio modyfikowane przez moderatora: