• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

stacja "Januszów"

marian_anna

Nowy użytkownik
Reakcje
13 0 0
Cześć,
przedstawiam Wam moje trzy skrzynki w skali TT nad którymi pracuję od lekko ponad roku.
Makieta uczestniczyła już w kilku zabawach i jest w pełni przejezdna.
Wymiary całości to 270x40 cm.
Jest to mój debiut w tego typu modelarstwie, więc w zasadzie wszystko co tu widać robiłem pierwszy raz.
Kilka zdjęć starszych i tych nowych:

Bardzo proszę o wszelkie uwagi i sugestie na przyszłość.
Pozdrawiam,
Janusz

Ostatnio edytowane:

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
14.025 577 30
Prosimy o zdjęcia tak, by dało się je oglądać na forum, a nie na obcych stronach. Bardzo niewygodnie jest co chwilę otwierać kolejny link, nie mówiąc o tym, że tam fotki są bardzo małe i co chwila wyskakują jakieś reklamy. Ja się przez to przebijać nie będę.

Merlin

Moderator Grupy BGM
Zespół forum
BGM
H0e
Reakcje
1.837 4 0
Witam, zazieleniony moduł całkiem fajnie wyszedł (y)
Natomiast z tym z drogą pomyślałbym na twoim miejscu na przesunięciu nieco drogi, jeśli jeszcze się da, co by dwa pasy były w całości ;)

Andrzej Harassek

Zespół forum
Donator forum
Reakcje
14.025 577 30