Od wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem gagarina by Jan-Kol. Postanowiłem za namową kolegi o nick-u "gbbsoft" zaprazentować go razem z rumunem na forum. (sorry za jakość niektórych zdjęć ale bez statywu ciężko jest fotografować loki w H0 )
ST43-128, lok. Szczecin, rok produkcji 1969
Model w wersji po dostawie od producenta (aluminiowe listwy na pudle, inny niż po rewizji docień pudła, brak anteny radiotelefonu). Ponieważ staram się kolekcjonować tabor z przełomu 1969/70 postanowiłem nie nanosić żadnych śladów eksploatacji. Model wykonany z żywicy :!: orginał nie dziadowska kopia :!: :grin: (pudło) plus elementy fototrawione (wentylator, listwy, wieszaki pod światła końcowe na wiadrach, wycieraczki i na pewno coś jeszcze czego nie mogę sobie przypomnieć ), oświetlenie biało-czerwone zmienne do kierunku jazdy
ST44-019, lok. W-wa Praga rok produkcji 1968
Model również w wersji po dostawie od producenta (II seria produkcyjna tzw. przejściowa)(aluminiowe listwy na czołach brak tłumika bardziej "trawiasty i cukerkowy" odcień zieleni-podziękowania dla kacapów , brak anteny radiotelefonu itp)
model zrobiony na moją prośbę w wersji "ekonomicznej". Z racji wersji oryginału samoistnie odpadł montaż tłumika fototrawinego, wentylator i odgarniacze zostały fabryczne Roco, reszta to zakres przeróbek proponowany przez Jan-Kol-a w standardzie plus oświetlenie biało-czerwone zmienne do kierunku jazdy .
W ten sposób zostało w kieszeni parę "stów" a pomimo to model nie razi topornością :grin:
Z racji tego że orginał był do przełomu 1969/70 eksploatowany przez nieco ponad rok pozwoliłem sobie nanieśc delikatne ślady eksploatacji na dachu. Ponieważ w ciągu roku dach aż tak się nie zdąrzyłby ubrudzić (pamiętajmy, że kiedyś były inne czasy i był odgórny 'prykaz", że za czystość powierzonego taboru odpowiada załoga która na nim jeżdzi i lokomotywownia, zdarzało się ponoć, że nawet stołkami kierowników) jak widać na zdjęciach na zbyt wiele nie mogłem sobie pozwolić.
Efekt :?: - oceńcie sami :!:
ST43-128, lok. Szczecin, rok produkcji 1969
Model w wersji po dostawie od producenta (aluminiowe listwy na pudle, inny niż po rewizji docień pudła, brak anteny radiotelefonu). Ponieważ staram się kolekcjonować tabor z przełomu 1969/70 postanowiłem nie nanosić żadnych śladów eksploatacji. Model wykonany z żywicy :!: orginał nie dziadowska kopia :!: :grin: (pudło) plus elementy fototrawione (wentylator, listwy, wieszaki pod światła końcowe na wiadrach, wycieraczki i na pewno coś jeszcze czego nie mogę sobie przypomnieć ), oświetlenie biało-czerwone zmienne do kierunku jazdy
ST44-019, lok. W-wa Praga rok produkcji 1968
Model również w wersji po dostawie od producenta (II seria produkcyjna tzw. przejściowa)(aluminiowe listwy na czołach brak tłumika bardziej "trawiasty i cukerkowy" odcień zieleni-podziękowania dla kacapów , brak anteny radiotelefonu itp)
model zrobiony na moją prośbę w wersji "ekonomicznej". Z racji wersji oryginału samoistnie odpadł montaż tłumika fototrawinego, wentylator i odgarniacze zostały fabryczne Roco, reszta to zakres przeróbek proponowany przez Jan-Kol-a w standardzie plus oświetlenie biało-czerwone zmienne do kierunku jazdy .
W ten sposób zostało w kieszeni parę "stów" a pomimo to model nie razi topornością :grin:
Z racji tego że orginał był do przełomu 1969/70 eksploatowany przez nieco ponad rok pozwoliłem sobie nanieśc delikatne ślady eksploatacji na dachu. Ponieważ w ciągu roku dach aż tak się nie zdąrzyłby ubrudzić (pamiętajmy, że kiedyś były inne czasy i był odgórny 'prykaz", że za czystość powierzonego taboru odpowiada załoga która na nim jeżdzi i lokomotywownia, zdarzało się ponoć, że nawet stołkami kierowników) jak widać na zdjęciach na zbyt wiele nie mogłem sobie pozwolić.
Efekt :?: - oceńcie sami :!:
Załączniki
-
66,5 KB Wyświetleń: 5.528
-
88,7 KB Wyświetleń: 5.534
-
101,5 KB Wyświetleń: 5.540
-
75,3 KB Wyświetleń: 5.536
-
70,8 KB Wyświetleń: 5.541
-
84,2 KB Wyświetleń: 5.537
-
82,9 KB Wyświetleń: 5.531
-
80,7 KB Wyświetleń: 5.517