Sprzedam lub zamienię EU46-506 w pierwotnych barwach zrobionych dla PKP Cargo. Cena 900 zł z wysyłką do paczkomatu InPost w cenie.
Model firmy PIKO z dekoderem dźwięku, pochodzi z zestawu startowego. Model jest używany (nie wiem jak długo i jak intensywnie), taki kupiłem, u mnie w zasadzie nie jeździł, ale sprawdziłem; porusza się płynnie od najmniejszych prędkości, dźwięki działają. Ogólnie super, zaskoczył mnie bardzo pozytywnie swoją jakością, ale zbieram tabor spalinowy i nie pasuje mi do kolekcji, trafił do mnie nieco przypadkiem. Największa wada lokomotywy to uszkodzony pantograf, chciałem coś z tym zrobić, ale odpuściłem, bo tylko pogorszyłem sprawę, pewnie ktoś inny zrobi to lepiej. Koszt nowego pantografu to około 80 zł plus robocizna. Model może wymagać czyszczenia, smarowania, może posiadać wady powłoki malarskiej itp. Starałem się na zdjęciach oddać rzeczywisty wygląd lokomotywy. W razie pytań proszę pisać. Opakowanie zastępcze; wypraska styropianowa wycięta z zestawu startowego.
Co do zamiany to mogę się wymienić na jakąś lokomotywę spalinową (parową), taką którą można było spotkać na rodzimych szlakach, PKP lub prywatnych przewoźników. Cena najlepiej podobna lub niewielka dopłata w jedną lub drugą stronę. Preferuję lokomotywy z dekoderem dźwiękowym. Jak najbardziej mogą być używane, nawet mocno, z pewnymi brakami czy wadami, rozważę każdą opcję.
Oferty proszę kierować na PW.
Model firmy PIKO z dekoderem dźwięku, pochodzi z zestawu startowego. Model jest używany (nie wiem jak długo i jak intensywnie), taki kupiłem, u mnie w zasadzie nie jeździł, ale sprawdziłem; porusza się płynnie od najmniejszych prędkości, dźwięki działają. Ogólnie super, zaskoczył mnie bardzo pozytywnie swoją jakością, ale zbieram tabor spalinowy i nie pasuje mi do kolekcji, trafił do mnie nieco przypadkiem. Największa wada lokomotywy to uszkodzony pantograf, chciałem coś z tym zrobić, ale odpuściłem, bo tylko pogorszyłem sprawę, pewnie ktoś inny zrobi to lepiej. Koszt nowego pantografu to około 80 zł plus robocizna. Model może wymagać czyszczenia, smarowania, może posiadać wady powłoki malarskiej itp. Starałem się na zdjęciach oddać rzeczywisty wygląd lokomotywy. W razie pytań proszę pisać. Opakowanie zastępcze; wypraska styropianowa wycięta z zestawu startowego.
Co do zamiany to mogę się wymienić na jakąś lokomotywę spalinową (parową), taką którą można było spotkać na rodzimych szlakach, PKP lub prywatnych przewoźników. Cena najlepiej podobna lub niewielka dopłata w jedną lub drugą stronę. Preferuję lokomotywy z dekoderem dźwiękowym. Jak najbardziej mogą być używane, nawet mocno, z pewnymi brakami czy wadami, rozważę każdą opcję.
Oferty proszę kierować na PW.
Ostatnio edytowane: