No i temat radzieckich lokomotyw spalinowych w barwach PKP IV epoki nabiera pełnych kształtów, rozpoczyna się budowa kultowej "Tamary". Wersja ze zderzakami i z klasycznym sprzęgiem śrubowym.
Będzie napędzana tak samo jak SM31/42/45/46 czyli za pomocą silnika Faulhabera 9W ze skrzynią redukcyjną na łożyskach, wałami kardana oba wózki z przekładniami ślimakowymi łożyskowanymi firmy Demko, koła Slaters takie same jak w Gagarze. Wyposażona w dekoder ESU L z dużym dynamicznym generatorem dymu ESU, silnikiem napędzającym wentylator i dwoma głośnikami Visaton BF32 sprzężonymi w przeciwległej fazie dźwiękowej tworząc w budzie pudło rezonansowe. Oj będzie głośno, podobnie jak z jednego BF45.
Będzie napędzana tak samo jak SM31/42/45/46 czyli za pomocą silnika Faulhabera 9W ze skrzynią redukcyjną na łożyskach, wałami kardana oba wózki z przekładniami ślimakowymi łożyskowanymi firmy Demko, koła Slaters takie same jak w Gagarze. Wyposażona w dekoder ESU L z dużym dynamicznym generatorem dymu ESU, silnikiem napędzającym wentylator i dwoma głośnikami Visaton BF32 sprzężonymi w przeciwległej fazie dźwiękowej tworząc w budzie pudło rezonansowe. Oj będzie głośno, podobnie jak z jednego BF45.
Ostatnio edytowane: