Zatem Twoim ideałem jest druga wersja podłogi platformy , której to masz zaszczyt być autorem w swojej osobie, jeżeli tak , to super .Teraz kolej na mnie , pokażę to na przykładzie działania podtytułem " odeskowanie podłogi i burt zabytkowej węglarki W38" **mojego modelu z moich zbiorów .Z deskami przechodzimy do tematu "drewno" .
postskriptum- sprawa występowania sklejki w prawdziwej kolei z tego co ja wiem , to rzecz sporadyczna , z wyjątkiem wagonów krytych , towarowych , dwuosiowych , amerykańskich składanych w Anglii dla korpusu transportu , a po wojnie w dużej ilości dostarczone Polsce w ramach pomocy odbudowy-(UNRRA) a miały owe wagony właśnie poszycie ścian bocznych z owej sklejki prawdziwej , zastępowane poszyciem deskowym podczas remontów kapitalnych, może jakieś inne przykłady ktoś zna ?
**fotka W38 w Taborze pt. "Tabor PTK Chrobry"
postskriptum - autor Mariusz C . -cytat/ fragment "Umiejętność polega na doborze odpowiedniego drewna lub sklejki ,gdzie słoje są mało widoczne ,albo praktycznie nie występują wcale ,a drewno spostrzegane jest jako jednolita masa .
Osobiście to ja wolę naturalne deski nawet z przeskalowanym słojem ,jak papierowe bez słoju " koniec cytatu fragmentu.