Cześć,
Mam pytanie o możliwość wykorzystania silnika Faulhaber o następujących parametrach do lokomotywy, która docelowo będzie sterowana DCC:
Napięcie znamionowe 18 Volt, Napięcie pracy 0,2 - 18 Volt, Prędkość obrotowa bez obciążenia 16 000 Upm, Moc wyjściowa przy napięciu znamionowym 0,37 Watt, Moment zatrzymania 0,82 mNm, Prąd bez obciążenia 4 mA, Zalecany pobór prądu 90 mA, Sprawność (wydajność) 68 %, Waga 8 gram.
Nadaje się?
Wiem, że poniższy silnik Faulhaber jest sprawdzony, a jego przydatność potwierdzona. Jednak parametry są inne:
Napięcie znamionowe 12 Volt, Napięcie pracy 0,2 - 18 Volt, Prędkość obrotowa bez obciążenia 12 700 Upm, Moc wyjściowa przy napięciu znamionowym 0,4 Watt, Moment zatrzymania 1,1 mNm, Prąd bez obciążenia 11 mA, Zalecany pobór prądu 100 mA, Sprawność (wydajność) 56 %, Waga 21 gram.
Dzięki.
Pozdrowienia,
Jarek
Mam pytanie o możliwość wykorzystania silnika Faulhaber o następujących parametrach do lokomotywy, która docelowo będzie sterowana DCC:
Napięcie znamionowe 18 Volt, Napięcie pracy 0,2 - 18 Volt, Prędkość obrotowa bez obciążenia 16 000 Upm, Moc wyjściowa przy napięciu znamionowym 0,37 Watt, Moment zatrzymania 0,82 mNm, Prąd bez obciążenia 4 mA, Zalecany pobór prądu 90 mA, Sprawność (wydajność) 68 %, Waga 8 gram.
Nadaje się?
Wiem, że poniższy silnik Faulhaber jest sprawdzony, a jego przydatność potwierdzona. Jednak parametry są inne:
Napięcie znamionowe 12 Volt, Napięcie pracy 0,2 - 18 Volt, Prędkość obrotowa bez obciążenia 12 700 Upm, Moc wyjściowa przy napięciu znamionowym 0,4 Watt, Moment zatrzymania 1,1 mNm, Prąd bez obciążenia 11 mA, Zalecany pobór prądu 100 mA, Sprawność (wydajność) 56 %, Waga 21 gram.
Dzięki.
Pozdrowienia,
Jarek