Mam problem z usytuowaniem semaforów zaporowych i proszę o pomoc. Z tego co znalazłem w sieci i na forumie:
1. Semafory zaporowe stosuje się na stacji przy torach, na które odbywają się w zasadzie tylko wjazdy pociągów. Semafory zaporowe mogą być wyposażone w komorę światła białego dla sygnalizowania jazd manewrowych. W uzasadnionych przypadkach, mogą odbywać się z tych torów również wyjazdy pociągów na semafor wyjazdowy grupowy.
Ponadto semafory zaporowe można stosować jako stałe sygnały zamknięcia torów.
2. Semafory zaporowe należy ustawiać według zasad obowiązujących dla semaforów wyjazdowych z wyjątkiem semaforów zaporowych ustawionych przy torach zakończonych kozłem oporowym. Semafor zaporowy przed kozłem oporowym należy ustawiać według zasad określonych w "Przepisach sygnalizacji na PKP" -E1 dla sygnału zamknięcia toru.
Czyli semafory te sygnalizują zakaz wjazdu na tor po którym odbywają się manewry? Pozwoliłem sobie na takie ustawienie, nie wiem czy poprawne w tym wypadku?
1. Semafory zaporowe stosuje się na stacji przy torach, na które odbywają się w zasadzie tylko wjazdy pociągów. Semafory zaporowe mogą być wyposażone w komorę światła białego dla sygnalizowania jazd manewrowych. W uzasadnionych przypadkach, mogą odbywać się z tych torów również wyjazdy pociągów na semafor wyjazdowy grupowy.
Ponadto semafory zaporowe można stosować jako stałe sygnały zamknięcia torów.
2. Semafory zaporowe należy ustawiać według zasad obowiązujących dla semaforów wyjazdowych z wyjątkiem semaforów zaporowych ustawionych przy torach zakończonych kozłem oporowym. Semafor zaporowy przed kozłem oporowym należy ustawiać według zasad określonych w "Przepisach sygnalizacji na PKP" -E1 dla sygnału zamknięcia toru.
Czyli semafory te sygnalizują zakaz wjazdu na tor po którym odbywają się manewry? Pozwoliłem sobie na takie ustawienie, nie wiem czy poprawne w tym wypadku?
Załączniki
-
120,5 KB Wyświetleń: 591