Jak ktoś to zaprojektował i wydał w postaci instrukcji, to chyba tak ma być, prawda? Nie rozumiem pytania. Ale kilka drobnych uwag: to jest instrukcja przekaźnika, pokazująca dwie propozycje zastosowania. Na pierwszym rysunku jest podłączenie semafora dwukomorowego (czerwone i zielone) i przekaźnika, za pomocą którego odcinek izolowany przed semaforem jest zasilany: na semaforze światło zielone - napięcie jest podawane, światło czerwone - brak zasilania i pociąg zatrzymuje się przed semaforem. Ten drugi schemat to nie podłączenie semafora, tylko zapory na przejeździe i kontakty szynowe do sterowania zaporami. Schematy są prawidłowe, ale nie jest pokazane połączenie tzw. "masy", tzn. wspólnych punktów cewek przekaźnika i żarówek semafora. Prawdopodobnie jest to opisane w tekście instrukcji. Zastosowane są dwa zasilacze: F2 do zasilania i sterowania lokomotyw (prąd stały 12 V) i Z1 do zasilania akcesoriów (prąd zmienny 18 V).