Inspiracją dla zadania tego pytania jest schemat malowania przeznaczony dla wagonów piętrowych, które prócz barw oliwkowych posiadały zawsze swoje własne barwy.
I moje pierwsze pytanie: czy schemat malowania "jajecznica" dla wagonów piętrowych został ustalony tym samym zarządzeniem co barwy zielono-białe i czerwono-białe? Czy może odbyło się to odrębnym trybem. I czy ktoś wie czym kierowano się aby właśnie wagony piętrowe bbyły żółte?
pytanie drugie: wagony piętrowe Bmnopux otrzymały fabrycznie barwy ciemnoniebiesko-pomarańczowe. Czy był to schemat malowania wykonany na życzenie PKP, czy może takie malowanie stosował standardowo producent?
pytanie trzecie: Czy w momencie przemalowywania wagonów Bhp z "jajecznicy" na niebiesko-żółte kierowano się chęcią ujednolicenia malowania wagonów Bhp i Bmnopux?
Z góry dziękuję za pomoc.
I moje pierwsze pytanie: czy schemat malowania "jajecznica" dla wagonów piętrowych został ustalony tym samym zarządzeniem co barwy zielono-białe i czerwono-białe? Czy może odbyło się to odrębnym trybem. I czy ktoś wie czym kierowano się aby właśnie wagony piętrowe bbyły żółte?
pytanie drugie: wagony piętrowe Bmnopux otrzymały fabrycznie barwy ciemnoniebiesko-pomarańczowe. Czy był to schemat malowania wykonany na życzenie PKP, czy może takie malowanie stosował standardowo producent?
pytanie trzecie: Czy w momencie przemalowywania wagonów Bhp z "jajecznicy" na niebiesko-żółte kierowano się chęcią ujednolicenia malowania wagonów Bhp i Bmnopux?
Z góry dziękuję za pomoc.