Dzień dobry!
Nie mówię po polski. Google pomaga mi przetłumaczyć. Jeśli pozwolisz będę pisać w języku angielskim.
I'm from Russia. I want to introduce you my rework of Roco M62-1237. The model has significant mistakes to the prototype.
Some information about prototype. M62-1237 was diesel locomotive for 1435 mm gauge, it drove passenger train Kaliningrad-Gdynia.
Jestem z Rosji i chciałbym zaprezentować Wam moją przeróbkę modelu Roco M62-1237. Model posiada błędy w porównaniu z oryginałem.
Kilka słów na temat pierwowzoru. M62-1237 była lokomotywą spalinową na rozstaw 1435 mm, prowadziła pociąg pasażerski relacji Kaliningrad-Gdynia.
And photos of a model.
Fotografie modelu
Interior:
Wnętrze:
with unreworked model
z nieprzerobionym modelem
More photos
Więcej zdjęć
Of course there are imperfections and mistakes, for example wrong roof ventilating jalousie.
You are welcome for questions and critics.
Oczywiście nadal są niedoskonałości i błędy, na przykład niewłaściwa żaluzja wywietrznika dachowego. Jestem otwarty na pytania i krytykę.
Dziękuję za uwagę!
Nie mówię po polski. Google pomaga mi przetłumaczyć. Jeśli pozwolisz będę pisać w języku angielskim.
I'm from Russia. I want to introduce you my rework of Roco M62-1237. The model has significant mistakes to the prototype.
Some information about prototype. M62-1237 was diesel locomotive for 1435 mm gauge, it drove passenger train Kaliningrad-Gdynia.
Jestem z Rosji i chciałbym zaprezentować Wam moją przeróbkę modelu Roco M62-1237. Model posiada błędy w porównaniu z oryginałem.
Kilka słów na temat pierwowzoru. M62-1237 była lokomotywą spalinową na rozstaw 1435 mm, prowadziła pociąg pasażerski relacji Kaliningrad-Gdynia.
And photos of a model.
Fotografie modelu
Interior:
Wnętrze:
with unreworked model
z nieprzerobionym modelem
More photos
Więcej zdjęć
Of course there are imperfections and mistakes, for example wrong roof ventilating jalousie.
You are welcome for questions and critics.
Oczywiście nadal są niedoskonałości i błędy, na przykład niewłaściwa żaluzja wywietrznika dachowego. Jestem otwarty na pytania i krytykę.
Dziękuję za uwagę!
Załączniki
-
205,2 KB Wyświetleń: 1.659
-
307,5 KB Wyświetleń: 1.654
-
186,1 KB Wyświetleń: 1.654
-
190,5 KB Wyświetleń: 1.656
-
270,6 KB Wyświetleń: 1.656
-
98,1 KB Wyświetleń: 1.651
-
222,2 KB Wyświetleń: 1.650
-
222,2 KB Wyświetleń: 1.645
-
280,3 KB Wyświetleń: 1.645