• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Rozbieranie i oświetlanie wagonów PIKO

skorek11xn

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Witam. Z góry piszę że szukałem podobnego tematu i nie znalazłem. Jak ktoś ma link to zamiast prawić mi polemikę na ten temat niech poda uprzejmie link. Dzięki. Jak nie było to tak..:
A więc chciałbym zrobić oświetlenie do wagonów PIKO Hobby. Np. Te z zestawów startowych. Sprzedawca mi powiedział że są klejone i nie ma szans ale ktoś tu miał wagony Alexa oświetlone. Hmm..może moje się też da? Jak tak to będę wdzięczny. Z elektryki za dużo nie umiem więc jakby ktoś mi podał schematy jakieś czy coś..

z góry dzięki

OP
OP
S

skorek11xn

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Najs. Dzięki. No to skoro 50% tematu za nami to dalej. Chodzi o oświetlenie. Nie jestem Bossem z elektryki. Chciałbym te wagony oświetlić. Mam 9 wagonów z PIKO. 3 IC, 3 Z-ety i 3 DB. Poczytałem tam trochę. Miałbym taką prośbę. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak owe oświetlenie poskładać(co kupić, jak zrobić)? No i pewne wzory fizyczne też się przydadzą. Chyba na rezystancję się przyda. Dzięki

OP
OP
S

skorek11xn

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0