M
Witam serdecznie,
w ubiegły piątek odwiedziłem SM w Rybniku, odbierając zakupioną BR 140, pochodzącą z cyfrowego zestawu startowego. O samym modelu nie czas i miejsce.
Docierana była w analogu, po 30min. w przód i w tył według instrukcji, niestety ujawniła się pewna wada w postaci braku płynności jazdy modelu na małej prędkości. Tzn. coś jakby stawiało dodatkowy opór silnikowi.
I tu pojawia się pytanie, czy to wada projektowa (w sumie 18 zębatek, 2 ślimaki i kardany mogą stanowić opór) czy jest to wada fabryczna, kwalifikująca model do wymiany/naprawy gwarancyjnej.
Jeszcze jedna sprawa, na max. 14V DC model pobiera ok. 250 mA, czyli w normie.
Pozdrawiam
Melchior
w ubiegły piątek odwiedziłem SM w Rybniku, odbierając zakupioną BR 140, pochodzącą z cyfrowego zestawu startowego. O samym modelu nie czas i miejsce.
Docierana była w analogu, po 30min. w przód i w tył według instrukcji, niestety ujawniła się pewna wada w postaci braku płynności jazdy modelu na małej prędkości. Tzn. coś jakby stawiało dodatkowy opór silnikowi.
I tu pojawia się pytanie, czy to wada projektowa (w sumie 18 zębatek, 2 ślimaki i kardany mogą stanowić opór) czy jest to wada fabryczna, kwalifikująca model do wymiany/naprawy gwarancyjnej.
Jeszcze jedna sprawa, na max. 14V DC model pobiera ok. 250 mA, czyli w normie.
Pozdrawiam
Melchior