• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

[Rivarossi HR2611] Heisler #4 Comox Logging & Railway Co.

Beobachter

Znany użytkownik
Reakcje
4.900 10 2
#1
Producent: Rivarossi
Nr. katalogowy: HR2611
Nr. inwentarzowy: #4
Zakład/stacja macierzysta: brak informacji
Naprawa rewizyjna: brak informacji
Ilość osi: B’ B’ (4’ 4’ w wersji amerykańskiej)
Waga netto (w nawiasie wyliczona z oryginału): 214 g (98)
Długość (w nawiasie wyliczona z oryginału): 152 mm (144)

Pudełko: kartonowe, z „szybką”, wyłożone miękką gąbką
Osadzenie modelu: wyprofilowana forma z cienkiego plastiku, umieszczona w przezroczystej obwolucie (umożliwia bezpieczną prezentację modelu bez konieczności posiadania gabloty)
Łatwość wyjmowania/wkładania modelu: duża
Zabezpieczenie modelu przed uszkodzeniem przy wyjmowaniu/wkładaniu : dobre
Zabezpieczenie modelu przy transporcie: bardzo dobre
Instrukcja serwisowania: tak, bardzo uproszczona, wielojęzyczna
Instrukcja demontażu modelu: uproszczona; można się posiłkować rysunkami katalogu części
Dodatkowa zawartość pudełka: kilka elementów do własnego montażu, zamienna oś pędna z kołami wyposażonymi w gumki trakcyjne, alternatywna forma komina, alternatywy sprzęg.
Sterowanie: analogowe (gniazdo sterowania cyfrowego)


Informacje o oryginalnej lokomotywie, opis modelu, zdjęcia: http://forum.modelarstwo.info/threads/mallet-co.54653/post-990988
Orientacyjna wartość modelu (dla zainteresowanych ew.zakupem): https://www.moba-preise.com/rivarossi/hr2611.html

DF9616C6-AD4A-4F82-BDC9-2A27668603E9.jpeg


67E984CE-E8D8-4B93-8A48-106B3BB3B191.jpeg


593C2CAB-5E8D-43F2-B541-FFD5791F812A.jpeg


5E742802-3AFB-4F78-9CDA-032CC971F3DD.jpeg


39BE7E59-1771-44E8-A47E-97839A839E77.jpeg


32EFAF68-7A17-4D05-B997-AB2616FA7A1A.jpeg


158DB25D-7DFC-4272-B84C-605945AFA75A.jpeg


E66922C2-659E-41D3-A2C5-DF02B33AABDD.jpeg


36FD5957-3C88-4C85-BAF8-9477DAC74095.jpeg


946582DD-7206-4A53-849B-1C7A1ECF87C0.jpeg


7DD01C21-5D44-4A59-9F1C-7004207C7C9E.jpeg


021A2098-91CF-4F59-95A5-1AFDDF1BB95B.jpeg
 
Reakcje
21 11 0
#2
A jaki silnik i gdzie wyprodukowany. Silnik to jedna z najważniejszych rzeczy w modelu (tak jak w samochodzie). Ostatnio zauważyłem trend, że np na stronie BMW ciężko doszukać się pojemności silników oraz ilości tłoków (a ma to największe znaczenie dla kupującego).
 
OP
OP
Beobachter

Beobachter

Znany użytkownik
Reakcje
4.900 10 2
#3
A jaki silnik i gdzie wyprodukowany.
Jako że Hornby produkuje w Chinach zakładam, że silnik też jest chiński.
Ostatnio zauważyłem trend, że np na stronie BMW ciężko doszukać się pojemności silników oraz ilości tłoków (a ma to największe znaczenie dla kupującego).
Największe znaczenie dla kupujących nowe samochody mają kolejno :
Niezawodność
Bezpieczeństwo
Relacja ceny do tego, co zawarte w ofercie
Zużycie paliwa
Łatwość obsługi
itd.
Pojemność silnika czy ilość cylindrów praktycznie nie odgrywają roli - takie czasy (Samochód, którym aktualnie jeżdżę ma nawet dwa silniki, ale bez cylindrów ;)).
 

Misiek

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.993 140 0
#4
Zakład/stacja macierzysta: brak informacji
Gdzieś między Ladysmith i Nanaimo, Vancouver Island, Kolumbia Brytyjska, Kanada

Ślady po kolejce nadal są obecne na wyspie
- np. ulica Comox Road w miejscowości Nanaimo
- szlak/ścieżka turystyczna, aczkolwiek pocięta na różne odcinki
- dawne warsztaty kolejki, ale zbudowane w 1943 roku - https://goo.gl/maps/5dpK8xvFMAMm3gCV7 ->jak sie Panowie Koledzy obrócą w prawo to stoi inna lokomotywa tej kolejki.

W szczytowym momencie, w roku 1924, na tej wyspie operowały 41 rożne kolejki leśne.
jedna z nich dotrwała do 2017 roku.
 

Podobne wątki