Był raz sobie Zbyszek, chłopak wystrzałowy, potrącił go pociąg i miał defekt głowy. Tak już mu zostało i w końcu po latach zacząłem realizować marzenia o makiecie w klimatach kolei lat 70 i 80-tych. Tematyka, dawny kleinbahn w realiach PKP.
Na razie skupiłem się na czterech segmentach o szerokości 500mm. i długości poszczególnych segmentów 400, 1205, 1205 i 400mm. zakończonych po obu stronach profilem LL500. Materiał torowy Weinert, rozjazdy o kącie 8,6* i długości 355 w torach głównych i kącie 8,6* i długości 333 w torach bocznych. Lampy i oświetlenie na budynkach Omkia/Kluba, oraz Omak.
Prezentuję uproszczony plan, bez skali. Po krótce opiszę po kolei co zamierzam umieścić na stacyjce.
Od lewej: przepust ceglany, mały na cieku wodnym, przejazd i droga brukowana-''kocie łby'', u góry plac ładunkowy brukowany, magazyn z rampą, na dole plac ładunkowy duży, utwardzony kostką, następnie u góry dworzec, budynek WC, magazynki i rupieciarnia służby drogowej, na dole kanał oczystkowy do szlakowania parowozów czynny, z małym żurawiem wodnym i parowozownia jednostanowiskowa, dawno nieczynna. Być może po drugiej stronie torów, przy rozjeździe umieszczę dom rodzinny.
Następnie przejazd na drodze z kostki kamiennej, lub nawierzchni asfaltowej. Tu jeszcze nie zapadła ostateczna decyzja.
Całość jest zamknięta przepustem ceglanym, dużym na malutkiej rzeczce.
Opinie, pomoc w numeracji torów i umieszczenia wykolejnic, bardzo mile widziana.
Na razie skupiłem się na czterech segmentach o szerokości 500mm. i długości poszczególnych segmentów 400, 1205, 1205 i 400mm. zakończonych po obu stronach profilem LL500. Materiał torowy Weinert, rozjazdy o kącie 8,6* i długości 355 w torach głównych i kącie 8,6* i długości 333 w torach bocznych. Lampy i oświetlenie na budynkach Omkia/Kluba, oraz Omak.
Prezentuję uproszczony plan, bez skali. Po krótce opiszę po kolei co zamierzam umieścić na stacyjce.
Od lewej: przepust ceglany, mały na cieku wodnym, przejazd i droga brukowana-''kocie łby'', u góry plac ładunkowy brukowany, magazyn z rampą, na dole plac ładunkowy duży, utwardzony kostką, następnie u góry dworzec, budynek WC, magazynki i rupieciarnia służby drogowej, na dole kanał oczystkowy do szlakowania parowozów czynny, z małym żurawiem wodnym i parowozownia jednostanowiskowa, dawno nieczynna. Być może po drugiej stronie torów, przy rozjeździe umieszczę dom rodzinny.
Następnie przejazd na drodze z kostki kamiennej, lub nawierzchni asfaltowej. Tu jeszcze nie zapadła ostateczna decyzja.
Całość jest zamknięta przepustem ceglanym, dużym na malutkiej rzeczce.
Opinie, pomoc w numeracji torów i umieszczenia wykolejnic, bardzo mile widziana.
Ostatnio edytowane:
- 5
- 4
- 1
- Pokaż wszystkie