• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pytanie? Pytanie co do torów i kontroli DCC

Ontek

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Cześć! jestem nowy w gronie modelarstwa kolejowego i mam raczej banalne i pospolite pytania ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi.

1. Jakie tory są najlepsze w stosunku ceny do jakości? Dużo czytałem i oglądałem na temat torów Piko, że są nie do końca w skali i że rozjazdy też średnie ale za to tanie a np. Roco wydają mi się drogie, na razie projektowałem sobie jedynie w programie Scarm i najlepiej mi się chyba budowało tam z torów Märklin ale tu też się pojawia kolejne pytanie:

1,5. Czym się różnią tory C, K i M? Szukam informacji i nigdzie nie mogę za bardzo znaleźć czym się różnią (ceną, jakością, itp.).

2. Mam też pytanie jaka centrala DCC jest najlepsza na początek (na razie myślę na przyszłość ale strasznie nurtuje mnie to pytanie), Piko, Z21 czy może DR5000. Myślałem najpierw że najpierw sobie kiedyś kupię zestaw startowy Piko z Husarzem i SmartControl (https://www.drim.pl/piko-59024-zestaw-startowy-smartcontrol-light-el,3,17211,56309) a potem jak zdobędę pokój na makietę to przeniosę się na Z21, bo duzo dobrego o niej słyszałem ale nie wiem co o tym myśleć.

Z góry dziekuję za pomoc.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.332 463 29
#2
Czym się różnią tory C, K i M?