• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Przebudowa stacji Lublin Główny

OP
OP
M

M-G

Znany użytkownik
Reakcje
654 34 1
#61
A to efekt za małego odpływu z peronu I po ostatniej sporej ulewie sprzed kilku dni:
DSC05670.JPG

zdjęcie zrobione po ok. godzinie od ustania opadu
 
OP
OP
M

M-G

Znany użytkownik
Reakcje
654 34 1
#65
A ja mam takie pytanie do kolegów pracujących na kolei bezpośrednio przy obsłudze pociągów na trasie: dlaczego klima jest tak nastawiona, że pasażerowie muszą się ubierać żeby nie zmarznąć? I dlaczego obsługa pociągu nie reaguje na uwagi pasażerów odnośnie zbyt niskiej temperatury w środku?
 

CoCu

Znany użytkownik
Reakcje
1.851 115 22
#66
Jakiś czas temu jechałem wagonem pasażerskim gdzie wylot zimnego powietrza był gdzieś u dołu, na nogi. Efekt był taki, że chciałem by jak najszybciej podróż się skończyła, bo mi dół nóg skamieniał. Aż trudno było to wytrzymać. Nawet mimo zastawienia nóg plecakiem. Co za idiota wymyślił takie coś?

Swoją drogą wtedy na bilecie weekendowym odbyłem kilka podróży i mimo klimatyzowanych teoretycznie wagonów w zależności od pociągu było od gorąca do chłodu i sytuacji jak opisałem powyżej.
 
OP
OP
M

M-G

Znany użytkownik
Reakcje
654 34 1
#67
Taka niespodzianka była wczoraj:
DSC05901.JPG

trzy wagony były z tyłu, z tym że nie było na nich oznaczeń typu:
DSC05902.JPG

DSC05903.JPG

DSC05905.JPG

DSC05906.JPG

tyle zdążyłem pstryknąć, bo skład zaraz odjechał na bocznicę. Co dalej się stało z tymi wagonami tego nie wiem.
 
OP
OP
M

M-G

Znany użytkownik
Reakcje
654 34 1
#68
"Tu zaszła zmiana w polu mojego widzenia", jak to pisała jedna z naszych poetek:
były nastawnie i "ni ma":
DSC05944.JPG

DSC05945.JPG

tutaj jeszcze jakieś prace naprawcze prowadzone w sobotę 17. 09;
czerwonymi kółkami zaznaczone miejsca gdzie stały nastawnie, wyburzone prawdopodobnie w pierwszej dekadzie września (niestety nie miałem okazji zajrzeć w trakcie).
 
OP
OP
M

M-G

Znany użytkownik
Reakcje
654 34 1
#69
Popatrzcie jaki wagon się trafił - 139A Op z czarnym pasem, jasnymi ramkami okiennymi i nieściętym dachem na końcach:
DSC05949.JPG

DSC05950.JPG
DSC05951.JPG
DSC05956.JPG
DSC05954.JPG
 
Ostatnio edytowane:
OP
OP
M

M-G

Znany użytkownik
Reakcje
654 34 1
#70
Spacerując ostatnio po peronie pierwszym zauważyłem, że po przebudowie nad tunelem, którym biegnie ul. Kunickiego, pozostały drewniane podkłady:
DSC05984.JPG
DSC05985.JPG


A tu mamy ciekawe umieszczenie semafora wyjazdowego z toru 55 przy peronie III -
DSC05987.JPG
tuż za słupem kratownicy. O ile sam semafor jest dobrze widoczny, to dodatkowe wskaźniki poniżej już niekoniecznie, choć z pozycji maszynisty ciut lepiej niż tu na zdjęciu.
Nie wiem gdzie to wrzucić, ale ostatnio była taka niespodzianka na stacji Lublin Główny:
DSC05979.JPG

DSC05981.JPG
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki