Nie znalazłem nic w tym temacie, więc założę taki wątek. Była motywem przewodnim mojej makiety, więc pokaże stan rzeczywisty.
Trochę zdjęć:
to wyjazd z toru oporowego w kierunku Chełma/Zamościa, po przebudowie dodane żeberko ochronne oraz semafor 5-cio komorowy (był 4-ro komorowy)
to samo tylko zrobione po stronie toru 52 w stronę Warszawy; w tle widać robotników pracujących przy przebudowie wschodniej głowicy; wyjazd w tamtą stronę odbywa się właśnie po torze 52 "pod prąd"; za żeberkiem budynek starej nastawni, po prawej biały parterowy to nowa nastawnia (takie mam informacje, jeszcze to sprawdzę)
widok z tego miejsca w stronę wiat peronowych (czyli w stronę Warszawy)
wyjazd z peronu III tor 57 (ostatni, kiedyś 6-sty) w stronę Chełma/Zamościa (przed remontem semafor stał w międzytorzu) i był trochę dalej; ciekawostka - jak widać, teraz jest pięciokomorowy, a wcześniej wszystkie w stronę Chełma były czterokomorowe)
ten sam kierunek z peronu III tylko tor 55; na torze 51 manewruje stonka, na oporowym stoi EN57 do Chełma; obok stonki widać semafor 5-cio komorowy - jedyny z pasem świetlnym po tej stronie stacji - dla toru 51, czyli głównego zasadniczego od Warszawy
wyjazd z toru 55 i 53 w stronę stolicy - zobaczcie - czerwone światło ledwo widoczne w dzień
Trochę zdjęć:
to wyjazd z toru oporowego w kierunku Chełma/Zamościa, po przebudowie dodane żeberko ochronne oraz semafor 5-cio komorowy (był 4-ro komorowy)
to samo tylko zrobione po stronie toru 52 w stronę Warszawy; w tle widać robotników pracujących przy przebudowie wschodniej głowicy; wyjazd w tamtą stronę odbywa się właśnie po torze 52 "pod prąd"; za żeberkiem budynek starej nastawni, po prawej biały parterowy to nowa nastawnia (takie mam informacje, jeszcze to sprawdzę)
widok z tego miejsca w stronę wiat peronowych (czyli w stronę Warszawy)
wyjazd z peronu III tor 57 (ostatni, kiedyś 6-sty) w stronę Chełma/Zamościa (przed remontem semafor stał w międzytorzu) i był trochę dalej; ciekawostka - jak widać, teraz jest pięciokomorowy, a wcześniej wszystkie w stronę Chełma były czterokomorowe)
ten sam kierunek z peronu III tylko tor 55; na torze 51 manewruje stonka, na oporowym stoi EN57 do Chełma; obok stonki widać semafor 5-cio komorowy - jedyny z pasem świetlnym po tej stronie stacji - dla toru 51, czyli głównego zasadniczego od Warszawy
wyjazd z toru 55 i 53 w stronę stolicy - zobaczcie - czerwone światło ledwo widoczne w dzień
Ostatnio edytowane: