• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Prosze o pomoc w tej miniaturowej magii

oIek

Użytkownik
Reakcje
0 0 0
Witam. Jestem początkującym , chciałbym sobie wyszykować makietę (nieistotne teraz chyba jaką) chciałbym zainstalować tam semafory kształtowe i świetlne, chciałbym aby w momencie nadawania sygnału stój lokomotywa samoczynnie zatrzymywała sie przed nimi i ruszała po nadaniu sygnału droga wolna, wiem że muszę mieć również dekodery ( http://allegro.pl/dekoder-dcc-do-semafo ... 67207.html 0 <--- czy ten będzie ok? aby sterować tymi semaforami poprzez gbbkolejkę którą też chciałbym zakupić. ( o zwrotnicach nie będe wspominał bo to kapuje dekoder naturalnie też od rubikusa?? )

Podobno moduł informacji zwrotnej by mi w tym pomógł. Chciałbym się dowiedzieć jak to wszystko ze sobą połączyć aby było tak jak opisałem wyżej. Który program gbbkolejki mam wybrać , posiadam sterowania roco z multimaus2 , kupiłem niedawno interface żeby złączyć to z komputerem. Chciałbym teraz kupić dekoder lenz silver + czy do tego wystarczy mi lenz standart + (podejrzewam że piko jest raczej do niczego) czy moglibyście mi to jakoś po ludzku wytłumaczyć, nie operuje waszym językiem i nic z tego forum nie moge zrozumieć tzn jak teorię przerobić na praktyczną rzecz.

Także prosiłbym o jakieś podpowiedzi może jakieś ciekawe pomysły jak również o jakieś malutkie streszczenie tego wszystkiego w jak najprostrzym języku.

tkarkady

Znany użytkownik
Reakcje
834 0 0
Witaj na forum.
oIek napisał(a):
chciałbym aby w momencie nadawania sygnału stój lokomotywa samoczynnie zatrzymywała sie przed nimi i ruszała po nadaniu sygnału droga wolna
To załatwia Gbbkolejka
oIek napisał(a):
0 <--- czy ten będzie ok?
Nie , ten dekoder nie współpracuje z Gbb
oIek napisał(a):