• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Elektryka i DCC Problem z zasilaniem

asiczekz

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
#1
Witam, jestem tutaj początkująca i jeśli się nie zniechęcę, to myślę że zagoszczę tu na dłużej.
Kupiłam dla syna pod choinkę zestaw startowy z parowozem towarowy (Piko 57111)H0. Złożyliśmy tory, postawiliśmy kolejkę i tu zaczyna się problem. Przez jakieś 20 minut było wszystko ok, ale później jakby przestał łączyć zasilacz. Kiedy go odłączyliśmy z prądu, po ponownym podłączeniu działał przez mniej więcej taki czas jaki był odłączony i kolejka znó stawała (robi około pół okrążenia). Regulując zasilaczem słychać brzęczenie w lokomotywie - tak jakby dochodził prąd, ale lokomotywa nie jedzie. Podpowiedzcie proszę co może być przyczyną.
Wielkie dzięki i Wesołych Świąt
 

vs125

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
#2
Witam, jestem tutaj początkująca i jeśli się nie zniechęcę, to myślę że zagoszczę tu na dłużej.
Kupiłam dla syna pod choinkę zestaw startowy z parowozem towarowy (Piko 57111)H0. Złożyliśmy tory, postawiliśmy kolejkę i tu zaczyna się problem. Przez jakieś 20 minut było wszystko ok, ale później jakby przestał łączyć zasilacz. Kiedy go odłączyliśmy z prądu, po ponownym podłączeniu działał przez mniej więcej taki czas jaki był odłączony i kolejka znó stawała (robi około pół okrążenia). Regulując zasilaczem słychać brzęczenie w lokomotywie - tak jakby dochodził prąd, ale lokomotywa nie jedzie. Podpowiedzcie proszę co może być przyczyną.
Wielkie dzięki i Wesołych Świąt