• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Tabor Prędkości lokomotyw

skiba

Użytkownik
Reakcje
10 0 1
Witam kolegów,podpowiedzcie proszę jak to jest z tymi prędkościami lokomotyw
Otóż do tej pory "jeździłem" głównie taurusami z Piko Hobby i one były naprawdę szybkie,ale wczoraj wymieniłem jednego na BR 189 z Roco-porządna maszyna,ciężka,na dwóch kołach zamachowych itd-i ona jedzie tak sobie,sporo wolniej od taurusów,i wolniej od BR 218 z Roco którą kiedyś miałem..
Czy producenci w różnych modelach stosują różne przekładnie,mające wpływ na prędkości,czy ta 189 ma coś popsute?
Pomijam tu wypusty Piko Hobby,bo tam wiadomo-jeden silnik jedna przekładnia i wszystkie jadą tak samo
Zasilanie analog-Piko FZ1

P.S nie wiedziałem za bardzo gdzie wrzucić,a że jestem początkujący to do działu dla początkujących wrzuciłem :)

Ostatnio edytowane:

Misiek

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
6.355 145 0
Sytuacja jak najbardziej możliwa, kwestia, który model ma wyskalowaną prędkość zbliżoną do oryginału.
Jakbyś zmierzył (są sposoby) to się okaże, że np. Taurus jest zabawką bo zapitala 400km/h a BR218 jedynie pół zabawką (200km/h zamiast 160km/h).
A BR189 jest w sam raz.

vs125

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
Witam kolegów,podpowiedzcie proszę jak to jest z tymi prędkościami lokomotyw
Otóż do tej pory "jeździłem" głównie taurusami z Piko Hobby i one były naprawdę szybkie,ale wczoraj wymieniłem jednego na BR 189 z Roco-porządna maszyna,ciężka,na dwóch kołach zamachowych itd-i ona jedzie tak sobie,sporo wolniej od taurusów,i wolniej od BR 218 z Roco którą kiedyś miałem..
Czy producenci w różnych modelach stosują różne przekładnie,mające wpływ na prędkości,czy ta 189 ma coś popsute?
Pomijam tu wypusty Piko Hobby,bo tam wiadomo-jeden silnik jedna przekładnia i wszystkie jadą tak samo