Nie znalazłem podobnego wątku. Jeśli jest, zbiczujcie.
Mam taką kwestię. Zauważyłem pewne rażące różnice w modelach tego samego typu taboru od różnych producentów.
Tu... Robo vs PIKO i typ /wagon/ 104Af.
Może ktoś z panów znawców wskazać, który model jest bliższy oryginałowi? Niestety nie znalazłem w Internecie zdjęć totalnie z boku tego typu prawdziwego wagonu by się PI x Drzwi przyjrzeć.
Choćby wywietrzniki na dachu, zupełnie inne ulozenie tych z prawej strony:
Na górze Robo, na dole PIKO
...są z 10mm w innym miejscu.
Bok pudła wagonu. Zwróćcie uwagę na ułożenie skrzyń w podwoziu, choćby w stosunku do okien, zupełnie inaczej, tu jest też z centymetr różnicy /sic!/:
Na górze Robo, na dole PIKO
Kadr z tak samo ustawionymi oknami:
Od spodu... po prawej PIKO:
Ciekawi mnie, który wagon bardziej w tych aspektach jest bliższy oryginałowi.
Gdyby to były jakieś milimetry to bym się nie czepiał. Ale tu są zupełnie inne ułożenia tych elementów. Trochę mnie to zaskoczyło gdy postanowiłem się w końcu przyjżeć im bliżej.
Mam taką kwestię. Zauważyłem pewne rażące różnice w modelach tego samego typu taboru od różnych producentów.
Tu... Robo vs PIKO i typ /wagon/ 104Af.
Może ktoś z panów znawców wskazać, który model jest bliższy oryginałowi? Niestety nie znalazłem w Internecie zdjęć totalnie z boku tego typu prawdziwego wagonu by się PI x Drzwi przyjrzeć.
Choćby wywietrzniki na dachu, zupełnie inne ulozenie tych z prawej strony:
Na górze Robo, na dole PIKO
...są z 10mm w innym miejscu.
Bok pudła wagonu. Zwróćcie uwagę na ułożenie skrzyń w podwoziu, choćby w stosunku do okien, zupełnie inaczej, tu jest też z centymetr różnicy /sic!/:
Na górze Robo, na dole PIKO
Kadr z tak samo ustawionymi oknami:
Od spodu... po prawej PIKO:
Ciekawi mnie, który wagon bardziej w tych aspektach jest bliższy oryginałowi.
Gdyby to były jakieś milimetry to bym się nie czepiał. Ale tu są zupełnie inne ułożenia tych elementów. Trochę mnie to zaskoczyło gdy postanowiłem się w końcu przyjżeć im bliżej.
Ostatnio edytowane:
- 1
- 3
- Pokaż wszystkie