• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Początkujący.. proszę o pomoc

Igor

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Witam. Mam zamiar stworzyć makietę. Nie jestem leniwy, więc stwierdziłem że dam radę. Zakupiłem kilka rzeczy. W załącznikach wysyłam rzeczy które kupiłem i plan samego rozmieszczenia torów. Proszę o rady, dotyczące tego na czym najlepiej robić makietę (w sensie podłoże) itd. Jestem kompletnie początkujący :cry::cry:

Załączniki

OP
OP
I

Igor

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Wielkie dzięki za odpowiedz. Ten mój mały projekt powstał z połączenia i "okrojenia" dwóch pierwszych z tego tematu co podlinkowałeś ;)

OP
OP
I

Igor

Nowy użytkownik
Reakcje
0 0 0
Tak to wygląda po zmianach. W pustych miejscach będą jakieś domki itd. Jestem otwarty na propozycje zmiany mojego projektu ;)
[/URL][/IMG]

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.947 531 30
Witamy na forum i życzymy powodzenia. Parę uwag do planu: odległość między torami na stacji wydaje mi się za mała na normalny peron z kładką dla pieszych. Tam jest miejsce na mały jednokrawędziowy peron (krawędź przy torze zewnętrznym) i peron przed budynkiem stacyjnym, obsługujący tor wewnętrzny. Druga uwaga dotyczy lokomotywowni - nie buduje się lokomotywowni na szlaku, lecz na stacji. W miejscu lokomotywowni zrobiłbym małą bocznicę przemysłową (np. tartak). I na koniec: tunel wydaje mi się trochę sztuczny, tam jest za mało miejsca na rozsądnie wyglądającą górę, uzasadniającą budowę tunelu. Także kładka dla pieszych nad lokalną drogą wydaje się przesadą.

Marqus

Moderator Poznańskiego Klubu Modelarzy Kolejowych
PKMK
Reakcje
457 8 0