Taka mała ciekawostka dla wielbicieli taboru z epok od II do IV.
Otóż 27.04.2011 przechadzając się z moimi urwisami koło warsztatów kolejowych na Bieżanowie, natknąłem się na 4 osiową platformę, którą prezentuję na zdjęciach.
Konstrukcja nitowana, a na jednej z pokryw maźnic data 1913r. pod literami D.W.W., chyba, że mylnie to zinterpretowałem, bo patrząc na to samo zdjęcie (nr.4123x) na końcu napisu biegnącego po obrzeżu pokrywy widnieje rok 1922.
Jak widac na zdjęciach, platforma służy chyba jako wagon techniczny, choć jej napisy są słabo czytelne lub nieczytelne wogóle.
Prezentuję tutaj wszystkie zdjęcia, jakie wtedy mogłem zrobić nie tracąc swoich urwisów z oczu.
Otóż 27.04.2011 przechadzając się z moimi urwisami koło warsztatów kolejowych na Bieżanowie, natknąłem się na 4 osiową platformę, którą prezentuję na zdjęciach.
Konstrukcja nitowana, a na jednej z pokryw maźnic data 1913r. pod literami D.W.W., chyba, że mylnie to zinterpretowałem, bo patrząc na to samo zdjęcie (nr.4123x) na końcu napisu biegnącego po obrzeżu pokrywy widnieje rok 1922.
Jak widac na zdjęciach, platforma służy chyba jako wagon techniczny, choć jej napisy są słabo czytelne lub nieczytelne wogóle.
Prezentuję tutaj wszystkie zdjęcia, jakie wtedy mogłem zrobić nie tracąc swoich urwisów z oczu.
Załączniki
-
175 KB Wyświetleń: 970
-
172 KB Wyświetleń: 968
-
173,3 KB Wyświetleń: 967
-
179,8 KB Wyświetleń: 965
-
189,4 KB Wyświetleń: 965
-
174,5 KB Wyświetleń: 959
-
152,7 KB Wyświetleń: 951
-
142,3 KB Wyświetleń: 954
-
158,5 KB Wyświetleń: 961
-
175,1 KB Wyświetleń: 954