W swoich Bhp (ex Bipa) montuję wnętrza takie jakie są fabrycznie czyli o układzie siedzeń 2+3, mimo iż powinny być o układzie siedzeń 2+2. Uważam iż jest to mało rzucające się w oczy i do zaakceptowania. Ogólnie modele od Scichta mają wiele innych wad jak to że nie zgadzają się wywietrzniki, przeskalowana jest listwa ozdobna, źle zaimitowana brezentowa osłona przejścia.
Na planach Bipa bym sie nie opierał w tym przypadku, ponieważ na rysunku który ja mam wagonu z 1959 roku widać siedzenia w układzie 2+3, 5 rzędów wywietrzników dachowych + 1 nad pomieszczeniem kierownika pociągu, a także antenę radiową. Siedzenia wymieniano w wagonach od 1963 roku. Znikały także anteny, jak i cąły radiowęzeł. Pojawiły się za to dodatkowe toalety i 6ty rząd wywietrzników.
W swoich Bdhpumn montuję wnętrza o układzie siedzeń wszędzie 2+2 czyli na dolnym pokładzie, na środkowym 2+2 tuż przy wejściach międzywagonowcych oraz na górnym pokładzie 2+2 z wyjatkiem tuż przy wejściu na górny pokład gdzie są "ławeczki" oparciem do ściany wagonu (podrózny jedzie bokiem w kierunku jazdy). Nie widać tych ławeczek z zewnątrz, gdyż w tym miejscu nie ma okna! Inaczej mówiąc przy każdym oknie zawsze jest para podwójnych siedzeń skierowana do siebie "twarzą w trwarz".