• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

[Piko 96363] ET41-152

ffox

Administrator
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
3.816 15 0
#1
Dwuczłonowa towarowa lokomotywa elektryczna:

ET41-152

Informacje o modelu:
Nr inwentarzowy: ET41-152
Zakład: Zakład Taboru Ostrów Wielkopolski
Napr. rev.: 30.12.2000 (Zakład Taboru Zduńska Wola - Karsznice)
Epoka: Va
Nr katalogowy: Piko 96363
Waga: 665 g (człon A: 358 g | człon B: 307 g)
Długość: 367 mm (187 mm na człon)
Ilość osi: 8
Pantografy: 4 "nożycowe" AKP-4E

Informacje ze strony SK-Model:
Lokomotywa ET41-152-A/B związana była przez 20 lat z Ostrowem Wielkopolskim, jednym z miejsc na sieci PKP szczególnie związanych z eksploatacją lokomotyw tej serii. Model tej lokomotywy firmy Piko będzie odwzorowywał jej wygląd zewnętrzny z przełomu lat 2000/2001, kiedy była ona jeszcze przydzielona do Zakładu Taboru w Ostrowie Wlkp.
Na modelu umieszczone będą znajdujące się wówczas na tej lokomotywie napisy, w brzmieniu zgodnym z oryginałem: "Zakład Taboru Ostrów Wlkp." oraz "Zakł. Tab. Zd. Wola-Karsznice Napr.rew. 30.12.2000 r.".

Zalety:
• pełna zgodność malowania i oznaczeń z oryginałem
• cicha praca silnika
• bardzo realistyczna barwa światła białego
• wysoka ilość detali (imitacje sprzęgów powietrznych)
• pod względem funkcjonalności (prawie pełne oświetlenie PKP)
• oświetlenie kabiny A i B

Wady:
• reflektory mogłoby być bardziej realistyczne

ET41-152_Piko-96363_01.jpg ET41-152_Piko-96363_03.jpg ET41-152_Piko-96363_04.jpg ET41-152_Piko-96363_06.jpg ET41-152_Piko-96363_07.jpg ET41-152_Piko-96363_08.jpg ET41-152_Piko-96363_11.jpg ET41-152_Piko-96363_12.jpg ET41-152_Piko-96363_48.jpg ET41-152_Piko-96363_51.jpg ET41-152_Piko-96363_65.jpg ET41-152_Piko-96363_71.jpg

Więcej zdjęć
 

Krzysztof Koj

Znany użytkownik
Reakcje
637 3 1
#2
Chciałbym wyjaśnić to, co wydawało mi się oczywiste, a mianowicie: Zakład Taboru Ostrów Wlkp. - to miejsce stacjonowania tej lokomotywy, natomiast Zakład Taboru Zd. Wola-Karsznice - to miejsce wykonania naprawy rewizyjnej...
 

Podobne wątki