Dwuczłonowa towarowa lokomotywa elektryczna:
ET41-152
Informacje o modelu:
Nr inwentarzowy: ET41-152
Zakład: Zakład Taboru Ostrów Wielkopolski
Napr. rev.: 30.12.2000 (Zakład Taboru Zduńska Wola - Karsznice)
Epoka: Va
Nr katalogowy: Piko 96363
Waga: 665 g (człon A: 358 g | człon B: 307 g)
Długość: 367 mm (187 mm na człon)
Ilość osi: 8
Pantografy: 4 "nożycowe" AKP-4E
Informacje ze strony SK-Model:
Lokomotywa ET41-152-A/B związana była przez 20 lat z Ostrowem Wielkopolskim, jednym z miejsc na sieci PKP szczególnie związanych z eksploatacją lokomotyw tej serii. Model tej lokomotywy firmy Piko będzie odwzorowywał jej wygląd zewnętrzny z przełomu lat 2000/2001, kiedy była ona jeszcze przydzielona do Zakładu Taboru w Ostrowie Wlkp.
Na modelu umieszczone będą znajdujące się wówczas na tej lokomotywie napisy, w brzmieniu zgodnym z oryginałem: "Zakład Taboru Ostrów Wlkp." oraz "Zakł. Tab. Zd. Wola-Karsznice Napr.rew. 30.12.2000 r.".
Zalety:
• pełna zgodność malowania i oznaczeń z oryginałem
• cicha praca silnika
• bardzo realistyczna barwa światła białego
• wysoka ilość detali (imitacje sprzęgów powietrznych)
• pod względem funkcjonalności (prawie pełne oświetlenie PKP)
• oświetlenie kabiny A i B
Wady:
• reflektory mogłoby być bardziej realistyczne
Więcej zdjęć
ET41-152
Informacje o modelu:
Nr inwentarzowy: ET41-152
Zakład: Zakład Taboru Ostrów Wielkopolski
Napr. rev.: 30.12.2000 (Zakład Taboru Zduńska Wola - Karsznice)
Epoka: Va
Nr katalogowy: Piko 96363
Waga: 665 g (człon A: 358 g | człon B: 307 g)
Długość: 367 mm (187 mm na człon)
Ilość osi: 8
Pantografy: 4 "nożycowe" AKP-4E
Informacje ze strony SK-Model:
Lokomotywa ET41-152-A/B związana była przez 20 lat z Ostrowem Wielkopolskim, jednym z miejsc na sieci PKP szczególnie związanych z eksploatacją lokomotyw tej serii. Model tej lokomotywy firmy Piko będzie odwzorowywał jej wygląd zewnętrzny z przełomu lat 2000/2001, kiedy była ona jeszcze przydzielona do Zakładu Taboru w Ostrowie Wlkp.
Na modelu umieszczone będą znajdujące się wówczas na tej lokomotywie napisy, w brzmieniu zgodnym z oryginałem: "Zakład Taboru Ostrów Wlkp." oraz "Zakł. Tab. Zd. Wola-Karsznice Napr.rew. 30.12.2000 r.".
Zalety:
• pełna zgodność malowania i oznaczeń z oryginałem
• cicha praca silnika
• bardzo realistyczna barwa światła białego
• wysoka ilość detali (imitacje sprzęgów powietrznych)
• pod względem funkcjonalności (prawie pełne oświetlenie PKP)
• oświetlenie kabiny A i B
Wady:
• reflektory mogłoby być bardziej realistyczne












Więcej zdjęć