Lokomotywa elektryczna:
EU07-348
Informacje o modelu:
Typ: 303E
Nr inwentarzowy: EU07-348
Zakład: MD Poznań Franowo
Napr.rev.: (brak) model przedstawia egzemplarz fabryczny zaraz po przydziale do MD w końcówce 1984 roku
Epoka: IVc
Nr katalogowy: Piko 96362
Waga netto: 353 g
Długość: 182 mm
Ilość osi: 4 (dwa koła antypoślizgowe)
Zalety:
• ładnie wykonane malowanie i oznaczenia
• przyjemny dla oka detal i ładnie odtworzony kształt budy oryginału
• cicha i dobra praca silnika
• przemyślana konstrukcja pantografów pod kątem funkcjonalności w modelu, a wyglądem
• dodatkowe detale w postaci imitacji sprzęgów powietrznych,
• płytka elektroniczna na bardzo wysokim poziomie
• łatwe zdejmowanie obudowy
• opakowanie sprzyjające łatwemu wyjęciu modelu
• ładnie wykonana imitacja okien i szyb
• imitacja kabiny maszynisty i możliwe jej podświetlenie (wyprowadzone światłowody)
• możliwe zasilanie z pantografów
• niewygórowana cena
Wady:
• kontrowersyjnie wykonane wnętrze reflektorów
• trąbki na dachu bez imitacji (jak w SP/SM42 PIKO) ich wnętrza lub chociaż zamarkowania tego ciemniejszym kolorem
Informacje dodatkowe o modelu:
Światła świecą od najmniejszych prędkości na sterowaniu analogowym - oświetlenie białe/ czerwone zgodne z kierunkiem jazdy. Oświetlenie diodowe wykonane na diodach SMD. Model posiada gniazdo dekodera PluX-22. Silnik jest bardzo cichy i ma dobre własności jezdne - pomimo, że trójpolowy. Reflektory można łatwo wysunąć z modelu po zdjęciu obudowy (piszę to pod kątem ich ewentualnej wymiany). Wózki w wersji przedstawiającej typ 303E są takie same jak w 4E (ale generalnie nie rzuca się to aż tak w oczy podobnie jak niezbyt dokładne proporcje skrzyni akumulatorów w podwoziu). Generalnie bardzo ładny model moim zdaniem.
Przepraszam za nie najwyższą jakość zdjęć.
EU07-348
Informacje o modelu:
Typ: 303E
Nr inwentarzowy: EU07-348
Zakład: MD Poznań Franowo
Napr.rev.: (brak) model przedstawia egzemplarz fabryczny zaraz po przydziale do MD w końcówce 1984 roku
Epoka: IVc
Nr katalogowy: Piko 96362
Waga netto: 353 g
Długość: 182 mm
Ilość osi: 4 (dwa koła antypoślizgowe)
Zalety:
• ładnie wykonane malowanie i oznaczenia
• przyjemny dla oka detal i ładnie odtworzony kształt budy oryginału
• cicha i dobra praca silnika
• przemyślana konstrukcja pantografów pod kątem funkcjonalności w modelu, a wyglądem
• dodatkowe detale w postaci imitacji sprzęgów powietrznych,
• płytka elektroniczna na bardzo wysokim poziomie
• łatwe zdejmowanie obudowy
• opakowanie sprzyjające łatwemu wyjęciu modelu
• ładnie wykonana imitacja okien i szyb
• imitacja kabiny maszynisty i możliwe jej podświetlenie (wyprowadzone światłowody)
• możliwe zasilanie z pantografów
• niewygórowana cena
Wady:
• kontrowersyjnie wykonane wnętrze reflektorów
• trąbki na dachu bez imitacji (jak w SP/SM42 PIKO) ich wnętrza lub chociaż zamarkowania tego ciemniejszym kolorem
Informacje dodatkowe o modelu:
Światła świecą od najmniejszych prędkości na sterowaniu analogowym - oświetlenie białe/ czerwone zgodne z kierunkiem jazdy. Oświetlenie diodowe wykonane na diodach SMD. Model posiada gniazdo dekodera PluX-22. Silnik jest bardzo cichy i ma dobre własności jezdne - pomimo, że trójpolowy. Reflektory można łatwo wysunąć z modelu po zdjęciu obudowy (piszę to pod kątem ich ewentualnej wymiany). Wózki w wersji przedstawiającej typ 303E są takie same jak w 4E (ale generalnie nie rzuca się to aż tak w oczy podobnie jak niezbyt dokładne proporcje skrzyni akumulatorów w podwoziu). Generalnie bardzo ładny model moim zdaniem.
Przepraszam za nie najwyższą jakość zdjęć.
Ostatnio edytowane: