Podczas tworzenia nowego ogłoszenia prosimy o wybranie prefixu. Znacząco ułatwi to innym użytkownikom korzystanie z ogłoszeń w dziale Giełda.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Hej Gość czy wiesz, że w dziale giełda można edytować swoje wpisy oraz usunąć cały temat kiedy ogłoszenie jest już nieaktualne?
Prefixy pozwalają wydzielić wyświetlanie ogłoszeń tylko konkretnego typu.
Moje zasady: - masz propozycję cenową - napisz, może się dogadamy,
- preferuje wysyłkę paczkomatem (InPost, DHL),
- wysyłam nie później niż dwa dni od wpłaty (standardowo w jeden dzień),
- każde ogłoszenie w osobnym poście,
- nieaktualne ogłoszenia usuwam,
- usuwam też nieaktualne posty z ogłoszenia, - wystawiam po to, aby sprzedać!!!!,
- rezerwacje wyłącznie w oczekiwaniu na przelew, oznaczam jako REZERWACJA,
- jeżeli jesteś zdecydowany, to proszę o jasną deklaracje, inaczej kto pierwszy ten lepszy, - stan idealny oznacza dla mnie stan w jakim wypuścił producent, - jestem z Poznania, możliwy odbiór osobisty.
Konwersja na bazie metalowego modelu Trixa 22951 wykonał w 2016 Andrzej Kuligowski (PMK). Drewniane pudełko. Silnik umieszczony w kotle, oryginalny silnik został wymieniony na Maxon 1331 z SB-modellbau (500zł) w 05'2017.
Uwaga: nie wszystkie żarówki świeca się w oświetleniu pomostów (widoczne na zdjęciach)
Stan na rok 1976.
Numer fabryczny: 14472, rok produkcji: 1934.
Pm2 - polskie oznaczenie na PKP niemieckiego parowozu pospiesznego znormalizowanej serii 03, w układzie osi 2'C1' (2-3-1, Pacific), budowanego w latach 1930-1937. Po II wojnie światowej 34 egz. przenumerowano jako Pm2 i wpisano na stan PKP, natomiast maszyny wyposażone w aerodynamiczną otulinę zostały oznaczone jako Pm3. W trakcie eksploatacji w Polsce wymieniano pompę wodną z podgrzewaczem na drugi inżektor, pozostałe jeszcze miedziane skrzynie ogniowe zastępowano stalowymi, a niemieckie oświetlenie i armaturę kotła – typowymi urządzeniami polskimi. Ostatni Pm2 wycofano w 1978.
Sprzedam wagony produkcji Robo stacja Gdynia z oświetleniem wnętrza i zainstalowanymi dekoderami do sterowania cyfrowego w cenie za wagon 450zł+KP.
Wagony praktycznie nieużywane, stały w tubie TrainSafe. Opis w tabelce
Możliwość zakupu bez dekoderów, cena niższa o 90zł na jeden wagon.
Sprzedam USZKODZONĄ lokomotywę SP45-184 produkcji EFC-LOKO w cenie 1650zł+KP.
Urwana jedna z blaszek do odbioru prądu (widać na zdjęciu), brak śrub łączących dół z górą, na pewno konieczność przeprogramowania dekodera i inne niezidentyfikowane.
nazwa: SP4-5184
producent: EFC-Loko
nr kat.: SP45184
przydział: DOKP Dolnośląskie, Lok. Wrocław
rok produkcji: 2013
dekoder dźwiękowy: ZimoMX644D
Sprzedam USZKODZONĄ lokomotywę SP45-095 produkcji EFC-LOKO w cenie 2250zł+KP.
Nie działa dekoder, albo uszkodzony, albo konieczność przeprogramowania dekodera.
epoka: PKP IV
nazwa: SP45-095
producent: EFC-Loko
nr kat.: SP45095
Przydział: DOKP Zachodnia, Lok. Zbąszynek
dekoder: Zimo MX644D
Sprzedam parowóz Pt31-11 w cenie 4.000zł + KP
PKP IIIc
Brawa 40409
Dyr. Lublin, Par. Lublin
rok prod.2010
Wymieniony dekoder dźwiękowy ESU LokSound 4.0 i głośnik. Dolożona drabina i tabliczki.
Lokomotywa zbudowana w Chrzanowie, w roku 1940, a więc już w okresie administracji niemieckiej (Krenau 1940 rok, nr fabr. 769). Oznaczona pierwotnie jako 39 1007p, a następnie jako 19 161, w rzeczywistości była niedoszłą lokomotywą PKP(A), mającą nosić polskie oznaczenie Pt31-106. Parowóz ten pozostał na PKP po 1945 roku i oznaczony został jako Pt31-11. Tender tego parowozu, zgodnie z zasadami stosowanymi przez Deutsche Reichsbahn, nie nosił puierwotnie na ścianach bocznych oznaczenia serii i numeru inwentarzowego, i nie miał równiez tabliczek z oznaczeniem pojemności skrzyni wodnej. W okresie od 02.05.1950 aż do chwili skreślenia z inwentarza 03.08.1976, parowóz ten należał do DOKP w Lublinie i oprócz krótkiego okresu czasu od 28.04.1955 do 30.06.1956, kiedy stacjonował w Parowozowni Dęblin, przydzielony był do Parowozowni Lublin. Pod względem wyglądu zewnętrznego- zarówno jeśli chodzi o sposób malowania, oznakowania, jak i wyposażenia- model parowozu Pt31-11 odpowiadać będzie stanowi z początku lat 60. W związku z tym kocioł parowozu, budka maszynisty oraz skrzynia tendra pomalowane będą na kolor czarny, a na modelu pojawią się już tabliczki ostrzegawcze przed porażeniem prądem elektrycznym, umieszczone jenakże wyłącznie na ścianach budki maszynisty oraz tylnej ścianie tendra, co było charakterystyczne dla początkowego okresu umieszczania tabliczek ostrzegawczych tego wzoru na parowozach PKP (lata 1961-64). Podobnie jak w przypadku modelu parowozu Pt31-53, obręcze kół parowozu oraz tendra bedą pomalowane na kolor biały. Oprócz tabliczek z godłem państwowym, serią i numerem lokomotywy oraz oprócz przepisowych oznaczeń na czołownicy, na modelu Pt31-11 umieszczone zostaną następujące oznaczenia: Dyr. Lublin Par. Lublin Napr. Śred. 21.11.59 ZNTK Bydgoszcz Z powodów, o których wspomniano wcześniej, tender lokomotywy Pt31-11, oprócz oznaczeń serii i numeru parowozu, umieszczonych na tylnej ścianie skrzyni narzędziowej, będzie nosił na ścianach bocznych jedynie tabliczki z z godłem państwowym i oznaczeniem serii 32D29, umieszczone na tym tendrze dopiero podczas jednej z późniejszych napraw okresowych. Z dokumentów tego parowozu wynika bowiem, że aż do końca eksploatacji tender nie był oznaczony numerem inwentarzowym. Dla modelu parowozu Pt31-11 przygotowane zostaną odpowiednie tabliczki fabryczne, tym razem jednak - zgodnie z oryginałem - będą to tabliczki z nazwą wytwórni w języku niemieckim, a więc: Erste Lokomotivfabrik in Polen A.G., Chrzanow . Tabliczki te umieszczone będą jednak już tylko na kołpaku kotła oraz na skrzyni narzędziowej tendra.Model wyposażony będzie w reflektory elektryczne polskiej konstrukcji powojennej (typ: K-30-01), jednak w odróżnieniu od modelu parowozu Pt31-53, będzie już miał zderzaki tulejowe. Nie będzie już również pokrętła centralnego zamknięcia drzwi dymnicy. Opracowanie: Tomasz Roszak, Krzysztof Koj.