Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Jestem przekonany że to ten sam przejazd. Ty3 relacji Wronki - Oborniki przez most na Warcie w Stobnicy. Torów już na tej linii nie ma, ale sam most istnieje jako kładka dla pieszych. Podobno most czuje się bezpański. Kolej się do niego nie przyznaje, a gmina mówi że to nie ich...
Foto zaciągnięte z internetu autorstwa pana Krzysztofa Springera.
"Filmikiem" to bym tego nie nazwał, co najwyżej pokazem slajdów. Również w maju 1993 roku Ty3-2 wyglądał podobnie. z tym, że w niemieckich barwach czerwone są także wózki tendra.
Plotka głosiła, że pomalowano tak ze względu na niemieckich miłośników tej serii, którzy dołożyli się do remontu, ale nie jestem w stanie tego zweryfikować.
"Filmikiem" to bym tego nie nazwał, co najwyżej pokazem slajdów. Również w maju 1993 roku Ty3-2 wyglądał podobnie. z tym, że w niemieckich barwach czerwone są także wózki tendra.
Konotop leży na linii do Nowej Soli, nie do Sulechowa i to był właśnie pociąg z Nowej Soli do Wolsztyna. Gnaliśmy samochodem na przeciw, ale pociąg był szybszy i nie zdążyliśmy złapać go na moście przez Odrę, więc potem ścigaliśmy się z nim aż do Wolsztyna.
Panie Andrzeju, z całym szacunkiem ma Pan rację ale nie do końca ją Pan przedstawia właściwie. Otóż Konotop jest / był stacją trój kierunkową. Z jednej strony do Wolsztyna, z drugiej zaś do Nowej Soli - linia 371 ( tor lewy patrząc od Wolsztyna ) i do Sulechowa - linia 379 (tor prawy).
wyglądają jak wyjazd z Konotopu właśnie w kierunku Sulechowa. Zaraz za stacją tory równolegle biegną przez kilkaset metrów, mijając rzekę Obrzycę. Jedyne co nie pasuje to zbyt duży łuk zaraz za stacją.
[DOUBLEPOST=1465498276][/DOUBLEPOST]A to zdjęcie na nasypie - czyżby przystanek Stany?
Otóż Konotop jest / był stacją trój kierunkową. Z jednej strony do Wolsztyna, z drugiej zaś do Nowej Soli - linia 371 ( tor lewy patrząc od Wolsztyna ) i do Sulechowa - linia 379 (tor prawy).
To prawda, ale 1) trudno powiedzieć, żeby Konotop leżał na linii Wolsztyn - Sulechów, a 2) na linii Konotop - Sulechów ruch pasażerski był zamknięty już wcześniej, co zresztą można przeczytać na podlinkowanej przez kolegę Masło stronie. Pociąg z pewnością był z Nowej Soli do Wolsztyna, to dobrze pamiętam, a zdjęcie na nasypie to faktycznie Stany. Na wszystkich pięciu moich zdjęciach (oprócz tego w Wolsztynie z parowozem luzem) jest ten sam pociąg, który dopadliśmy właśnie w Stanach i za którym jechaliśmy równolegle drogą do Wolsztyna. Zdjęcia nie są wstawione w kolejności chronologicznej.