• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Parowozowy hyde park (ale tylko nasze koleje i bez czasów współczesnych)

Maslo

Znany użytkownik
FREMO Polska
H0e
PKMK
Producent
Reakcje
425 4 0
Jestem przekonany że to ten sam przejazd. Ty3 relacji Wronki - Oborniki przez most na Warcie w Stobnicy. Torów już na tej linii nie ma, ale sam most istnieje jako kładka dla pieszych. Podobno most czuje się bezpański. Kolej się do niego nie przyznaje, a gmina mówi że to nie ich...

Foto zaciągnięte z internetu autorstwa pana Krzysztofa Springera.
 

Załączniki

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
14.539 606 30
"Filmikiem" to bym tego nie nazwał, co najwyżej pokazem slajdów. Również w maju 1993 roku Ty3-2 wyglądał podobnie. z tym, że w niemieckich barwach czerwone są także wózki tendra.

16-img314.jpg
23A-img283.jpg
30A-img290.jpg
 

Terebesz

Znany użytkownik
Reakcje
203 4 0
Plotka głosiła, że pomalowano tak ze względu na niemieckich miłośników tej serii, którzy dołożyli się do remontu, ale nie jestem w stanie tego zweryfikować.
 

Maslo

Znany użytkownik
FREMO Polska
H0e
PKMK
Producent
Reakcje
425 4 0

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
14.539 606 30
Konotop leży na linii do Nowej Soli, nie do Sulechowa i to był właśnie pociąg z Nowej Soli do Wolsztyna. Gnaliśmy samochodem na przeciw, ale pociąg był szybszy i nie zdążyliśmy złapać go na moście przez Odrę, więc potem ścigaliśmy się z nim aż do Wolsztyna.

18A-img278.jpg
20A-img280.jpg
24A-img284.jpg
 

Maslo

Znany użytkownik
FREMO Polska
H0e
PKMK
Producent
Reakcje
425 4 0
Panie Andrzeju, z całym szacunkiem ma Pan rację ale nie do końca ją Pan przedstawia właściwie. Otóż Konotop jest / był stacją trój kierunkową. Z jednej strony do Wolsztyna, z drugiej zaś do Nowej Soli - linia 371 ( tor lewy patrząc od Wolsztyna ) i do Sulechowa - linia 379 (tor prawy).

https://www.bazakolejowa.pl/index.php?dzial=linie&id=621

Ostatnie zdjęcie faktycznie przedstawia pociąg w kierunku Wolsztynana stacji Konotop, natomiast te z postu http://forum.modelarstwo.info/threa...asów-współczesnych.15354/page-119#post-552703

wyglądają jak wyjazd z Konotopu właśnie w kierunku Sulechowa. Zaraz za stacją tory równolegle biegną przez kilkaset metrów, mijając rzekę Obrzycę. Jedyne co nie pasuje to zbyt duży łuk zaraz za stacją.
[DOUBLEPOST=1465498276][/DOUBLEPOST]A to zdjęcie na nasypie - czyżby przystanek Stany?
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
14.539 606 30
Otóż Konotop jest / był stacją trój kierunkową. Z jednej strony do Wolsztyna, z drugiej zaś do Nowej Soli - linia 371 ( tor lewy patrząc od Wolsztyna ) i do Sulechowa - linia 379 (tor prawy).
To prawda, ale 1) trudno powiedzieć, żeby Konotop leżał na linii Wolsztyn - Sulechów, a 2) na linii Konotop - Sulechów ruch pasażerski był zamknięty już wcześniej, co zresztą można przeczytać na podlinkowanej przez kolegę Masło stronie. Pociąg z pewnością był z Nowej Soli do Wolsztyna, to dobrze pamiętam, a zdjęcie na nasypie to faktycznie Stany. Na wszystkich pięciu moich zdjęciach (oprócz tego w Wolsztynie z parowozem luzem) jest ten sam pociąg, który dopadliśmy właśnie w Stanach i za którym jechaliśmy równolegle drogą do Wolsztyna. Zdjęcia nie są wstawione w kolejności chronologicznej.
 

Podobne wątki