• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Pytanie? Pętla zwrotna Moduł Massoth DiMax Reverse Loop Module podłączenie?

Dzulian

Nowy użytkownik
Reakcje
9 0 0
Witam mam problem z pętlą.
Podłączam wg. schematu Ale gdzieś dostaję zwarcia. Nie jestem w stanie tego ogarnąć .
Może zakupiłem nieodpowiedni moduł był w okazyjnej cenie no i takowy mam.
Z tego co widzę w instrukcji powinno być wszystko ok
Czy byłby ktoś w stanie mi pomóc? Proszę o wyrozumiałość jestem początkujący.
Pozdrawiam serdecznie
Zrzut ekranu (1).png

OP
OP
D

Dzulian

Nowy użytkownik
Reakcje
9 0 0
Witam mam problem z pętlą.
Podłączam wg. schematu Ale gdzieś dostaję zwarcia. Nie jestem w stanie tego ogarnąć .
Może zakupiłem nieodpowiedni moduł był w okazyjnej cenie no i takowy mam.
Z tego co widzę w instrukcji powinno być wszystko ok
Czy byłby ktoś w stanie mi pomóc? Proszę o wyrozumiałość jestem początkujący.
Pozdrawiam serdecznie Zobacz załącznik 1089498
Przepraszam że nie dodałem ,zasilanie to dcc Piko smartcontrol wifi

cyruss

Znany użytkownik
FREMO Polska
KKMK
Reakcje
340 1 0
Na rysunku jest OK.
Napisz coś więcej bo "dostaję zwarcia" to niewiele mówi.
Robi zwarcie po stronie in ?
Czy może dopiero jeśli podłączysz out ?
A jeśli podłączysz wyłącznie in to co się dzieje ?
Przerwa izolacyjna w szynach jest pewna ?

OP
OP
D

Dzulian

Nowy użytkownik
Reakcje
9 0 0
Witam
Przerwa izolacyjna w szynach jest pewna? Tak jest pewna sprawdzałem miernikiem.
System w ogóle dziwnie się zachowuje po podłączeniu zasilania Lokomotywa wchodzi na największy bieg bez możliwości sterowania po czym robi koło staje w miejscu i od tej pory mogę sterować nią. To oczywiście w zestawie z modułem pętli ,bez wszystko jest ok.
Prąd podany IN jest bezpośrednio z centralki.
Robi zwarcie po stronie Out. Bezpośrednio po wjeździe