• Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Oszuści próbowali wyłudzić nowe lampy

O

OMKIA

Gość
#1
Z przykrością informujemy, że ostatnio przytrafiły się nam trzy przypadki reklamacji.
Nie byłby w tym nic dziwnego gdyby nie próba oszustwa ze strony reklamujących.
Jeden przypadek - po oględzinach został uwzględniony, pozostałe dwa okazały się
próbą wyłudzenia nowych produktów. Forumowicze będący naszymi klientami próbowali
nam wmówić, że otrzymali przepalone lampy bądź były w nich powyrywane przewody.
Obydwa przypadki wnikliwie sprawdzone ujawniły nieumiejętne obchodzenie się z naszym
wyrobem.
Ledy zostały przepalone ponieważ klienci podali zbyt wysokie napięcie nie podpinając
w obwód rezystora ( według schematu ).
Przewody zostały z kolei urwane podczas montażu w makiecie czy dioramie. Wszystkie
tego typu usterki można łatwo sprawdzić tuż przy samej LED w oprawie.
Jeśli nie świeci oznacza przepalenie. Jeśli w oprawie świeci, a po podłączeniu do końcówek
przewodu już nie, oznacza uszkodzenie przewodu podczas montażu w makiecie.
Lampy i latarnie są produktem w którym prostota podłączenia (przewód + LED) eliminuje
jakiekolwiek uszkodzenie bez wpływu czynnika ludzkiego.
Aby wykluczyć wszelką przypadkowość i tak zwaną złośliwość przedmiotów martwych.
Produkt jest jest trzy krotnie sprawdzany: po montażu LED w oprawie, po zmontowaniu
całości i tuż przed pakowaniem. Reszta zależ już tylko od odbiorcy.
W związku z tym, że w większości naszymi klientami są forumowicze, post w/w służy celom
informacyjnym mającym na celu wykluczenie w przyszłości podobnych przypadków.
 

Ernest

Użytkownik
Reakcje
33 6 0
#4
Po rozmowie telefonicznej i przedstawieniu faktów z naszej strony, przyznali się do nieostrożnego użytkowania.
Na prośbę w/w klientów lampy zostały za odpłatnością naprawione.
Chwalebne jest przyznanie się do spierdzielenia modeli.
Co prawda po fakcje udowodnienia winy, ale dobre i to.
Pozostaje jednak ten niemiły zgrzyt w relacji producent
a klient z próbą wyłudzenia w tle.
Omkia popieram umieszczoną tu przez ciebie informację.
Faktycznie niech będzie ona ku przestrodze wszystkim
cwaniakom i kombinatorom.
 

Zabkret

Znany użytkownik
Reakcje
1 0 0
#5
Ja od OMKIA kupilem juz ponad 100 Lamp, I kazda byla 1A - raz ino byla mala usterka w serii Lamp stylowych, ale OMKIA naprawila bez kosztow. Serwis i produkty 1A !!!
 

M.Smoczkiewicz

Użytkownik
KKMK
Reakcje
0 0 0
#6
Chłopcy - dajcie już spokój z tą kryptoreklamą - nie kupiłem od Was ani jednej sztuki! Przesada, nachalność w kryptoreklamie jest denerwująca! Szanowny Moderatorze - proszę o interwencję!
 

zbych

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
#8
Chłopcy - dajcie już spokój z tą kryptoreklamą - nie kupiłem od Was ani jednej sztuki! Przesada, nachalność w kryptoreklamie jest denerwująca! Szanowny Moderatorze - proszę o interwencję!

Kolego czyżby kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem.;)

W związku z tym, że w większości naszymi klientami są forumowicze, post w/w służy celom informacyjnym mającym na celu wykluczenie w przyszłości podobnych przypadków.
 

marekw111

Znany użytkownik
Reakcje
2 0 0
#9
Chłopcy - dajcie już spokój z tą kryptoreklamą - nie kupiłem od Was ani jednej sztuki! Przesada, nachalność w kryptoreklamie jest denerwująca! Szanowny Moderatorze - proszę o interwencję!
Coś ty kolego taki anty? Jeśli nie kupiłeś,to po co tyle krzyczysz,jesli coś Cię denerwuje,nie czytaj. Tak jak wyżej zbych napisał,czytaj ze zrozumieniem, a nie rycz.
 

corwin

Administrator
Zespół forum
Reakcje
316 2 3
#14
Ja Scheisse! Sowas aber auch. Tut mir leid, ich bin Deutscher, mein polnisch ist nicht perfekt !
Oki kolega jako mieszkaniec prawie Beneluxu jest usprawiedliwiony :)

Bitte fügen Sie Informationen zu Ihrem Profil, dass Sie von Germany.This sind helfen unseren Nutzern zu verstehen, dass Sie Fehler machen.
 
OP
OP
D

Docteur

Gość
#17
"Bitte fügen Sie Ihrem Profil hinzu, dass Sie aus Deutschland sind.Das hilft unseren Nutzern zu verstehen, wenn Sie Fehler machen."

Tak już better :D
 
K

krokodyl

Gość
#18
hehe
Fehler;)

w sumie zazdroszczę koledze...piękny kraj- wiele sklepów i fajni modelarze...(y)
 

LUKASZdiy

Aktywny użytkownik
Reakcje
4 0 0
#19
Droga OMKIO z uwagą przeczytałem wasze rozprawkę na temat jakże złego klienta który to chciał was naciągnąć na jakże kosztowną wymianę.
Oszuści, wyłudzenie, jakie to mocne słowa, zwłaszcza wobec klienta który coś u Was kupił, zapłacił. Może faktycznie uszkodzili, ze swoje winy...odesłał ale czy zasługuje na miano oszusta, wyłudzacza?
Jesteście amatorami, żadna, podkreślam żadna poważna szanująca się firma nie pozwoliła by sobie by publicznie obsmarować klienta.
Agresja waszej wypowiedzi forma jest tak dalece niestosowna że aż razi, zastrasza potencjalnego klienta...
Wywlekanie tego na forum publiczne z zaznaczeniem iż mogą to być użytkownicy forum (bo oni głownie kupuja)jest dalece niewskazane .!!!
 

Kagg

Paczangers roku
Reakcje
39 0 0
#20
Agresja waszej wypowiedzi forma jest tak dalece niestosowna że aż razi, zastrasza potencjalnego klienta...
Wywlekanie tego na forum publiczne z zaznaczeniem iż mogą to być użytkownicy forum (bo oni głownie kupuja)jest dalece niewskazane .!!!
Jeśli wolno się podpiąć...
Może i była w tym agresja, ale nie uważam że ta postawa jest zła. Jest to jak dla mnie informacja mówiąca o tym, że producent tak dobrze zna swój produkt iż wszelkie takie próby zakończą się fiaskiem (przyznaniem się, że klient sam zepsuł lub użytkował niewłaściwie).
Nie zostały też podane nicki (profesjonalizm) użytkowników, którzy podjęli próbę wyłudzenia (niestety ciężko znaleźć inne słowo).
I na koniec małe pytanie: Czy jeśli ktoś przez własną nieuwagę zrzuci ekspres do kawy (kupiony np. 2 dni wcześniej) z kredensu na podłogę (pozbiera to co zostało), zaniesie go do sklepu i dostanie nowy w zamian za ten?
Nie sądzę - spojrzą na takiego kogoś właśnie jak na oszusta i wyłudzacza.